Конференції

XVIII Наукова конференція “Львівські хімічні читання – 2021”

XVIII Наукова конференція “Львівські хімічні читання – 2021

ЗБІРНИК ТЕЗ ХVІII НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ “ЛЬВІВСЬКІ ХІМІЧНІ ЧИТАННЯ – 2021” 

Шановні колеги.

Відкриття Конференції відбудеться у понеділок, 31 травня 2021 року, о 10:00 в Актовій залі Львівського національного університету імені Івана Франка (м. Львів, вул. Університетська, 1).

Реєстрація учасників розпочнеться о 8:30 біля Актової зали Університету.

Для учасників, які братимуть участь дистанційно, впродовж трьох днів роботи Конференції буде працювати ZOOM відеозв’язок. Під’єднатись до засідань можна за посиланням:

Topic: XVIII Наукова конференція “Львівські хімічні читання-2021”
Time: This is a recurring meeting Meet anytime
Join Zoom Meeting
https://zoom.us/j/9292752428
Meeting ID: 929 275 2428

Запрошуємо Вас також відвідати вебсторінку Конференції:
http://conferences.lnu.edu.ua/index.php/lcr/index/pages/view/home
Саме на цій сторінці в розділі “СТЕНДОВІ ДОПОВІДІ” будуть розміщені постери для попереднього ознайомлення та обговорення у вівторок та середу о 16:15 згідно програми.

Ми оновили Програму конференції, в якій вказали усні та стендові доповіді, які будуть представлені очно (виділення зеленим кольором) та дистанційно (виділення блакитним колоьором). Також додано перелік тез доповідей, представлених заочно без жодного кольорового виділення.

Просимо переглянути програму, і у випадку зміни форми представлення доповіді з очної на дистанційну, чи з дистанційної на очну попередити до середи оргкомітет Конференції для внесення в програму відповідних змін.

Принагідно нагадуємо, що кращі доповіді (як усні, так і стендові), ОЧНО представлені студентами, аспірантами та молодими вченими будуть відзначені цінними призами 2 червня о 17:30 під час закриття конференції.

Програма ХVІII Наукової конференції “Львівські хімічні читання – 2021”

Друге повідомлення про конференцію

Шановні колеги,

За численними проханнями продожено термін реєстрації та подачі тез на конференцію “Львівські хімічні читання – 2021” до 16 квітня 2021 року.

Також ми ведемо роботу щоб змогти зробити можливим переказ оргвнесків на банківський рахунок.

Деталі оплати оргвнеску буде повідомлено в другому повідомленні.

Оргкомітет

 

Шановні колеги!

З приємністю запрошуємо Вас до участі у XVIII Науковій конференції “Львівські хімічні читання – 2021”, присвяченій 360-річчю Львівського Університету, яка відбудеться на хімічному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка з 31 травня по 2 червня 2021 року.

Перше повідомлення про конференцію міститься ТУТ.
Оргкомітет

 

VІІ Науково-методична конференція “Сучасні тенденції навчання хімії”

Репортаж про конференцію


Понад 100 учасників з 31 закладу загальної середньої освіти, 5 закладів фахової передвищої освіти, 19 закладів вищої освіти м.Київ та 11 областей України (Львівської, Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Івано-Франківської, Миколаївської, Одеської, Рівненської, Тернопільської, Харківської, Хмельницької) 18-20 березня 2021 року взяли участь у VІІ Науково-методичній конференції “Сучасні тенденції навчання хімії”, яку щорічно проводить Львівський національний університет імені Івана Франка за ініціативи кафедри неорганічної хімії та підтримки Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, Міністерства освіти і науки України. Цьогоріч, зважаючи на карантинні обмеження, конференція відбулася дистанційно.
Відкрив конференцію Ректор Львівського університету член-кореспондент НАН України, професор Володимир Мельник і наголосив на визначальній ролі природничо-математичних наук у формуванні світогляду молодої людини, консолідації зусиль Міністерства освіти і науки, Малої академії наук України, закладів освіти та роботодавців щодо необхідності розвитку цих наук, впровадження іновацій в освітній процес, створення сучасних навчальних і наукових лабораторій. З вітальним словом до учасників звернулися президент НЦ “Мала академія наук України”, академік НАН України Станіслав Довгий, директор Департаменту освіти і науки ЛОДА Олег Паска, директор КЗ ЛОР “Львівський інститут післядипломної педагогічної освіти” Павло Хобзей та голова оргкомітету конференції, проректор з наукової роботи Львівського університету, член-кореспондент НАН України, професор Роман Гладишевський.
Робота конференції розпочалася з пленарного засідання. Завідувач відділу освітніх програм центру інтерактивної музейної науки НЦ “Мала академія наук України” Василь Дунець представив освітній проєкт МАН України – Музей науки. Головна наукова співробітниця Інституту вищої освіти НАПН України, професор Ольга Ярошенко та професорка кафедри природничо-математичної освіти КЗ ЛОР “Львівський інститут післядипломної педагогічної освіти” Марія Савчин у доповідях закцентували увагу на науково-педагогічному потенціалі викладача як чинника методичної підготовки вчителів природничих дисциплін, професійному розвитку та зростанню вчителя в умовах Нової української школи.
Вікторія Круглова, журналістка, провідна редакторка видавництва “Ранок”, викладачка Центру післядипломної освіти Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна закцентувала увагу на актуальності впровадження в освітній процес новітніх інтерактивних технологій, візуалізованих форм подання навчального матеріалу та свободі в експерименті з методикою навчання природничих дисциплін.
Наступного дня учасники заслухали вісім ключових доповідей та шістнадцять усних повідомлень, під час яких обговорили навчання хімії у закладах загальної середньої та професійної освіти, методичну підготовку вчителів природничих дисциплін у закладах вищої освіти, питання мотивації та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки, дистанційне викладання хімічних дисциплін, впровадження STEM-технологій, інновації в хімічній освіті, пріоритетні напрями наукових досліджень у галузі хімії та впровадження їхніх результатів у фахову підготовку вчителів. На заключному засіданні до учасників конференції звернулася заступниця Міністра освіти і науки України  Любомира Мандзій і наголосила на важливості проведення таких спільних освітянських форумів для розвитку співпраці між закладами освіти, обміну ідеями і досвідом, спрямованих на покращення освітніх стандартів, принципів організації навчального процесу. З доповіддю про непересічну жінку-науковицю Марію Склодовську-Кюрі виступила професорка Ягеллонського університету (м. Краків) Аліція Рафальська-Ласоха. Декан факультету природничих наук, професор Національного університету “Києво-Могилянська академія” Олександр Голуб порушив питання розвитку української хімічної термінології та номенклатури. У заключному слові голова оргкомітету конференції Роман Гладишевський зазначив, що такі зустрічі спрямовані на налагодження нових контактів, обмін цікавими ідеями, що сприяє підвищенню якості підготовки здобувачів освіти, популяризації хімічних знань, та подякував присутнім за участь у конференції. За результатами роботи конференції прийнято ухвалу.

Фото

Світлини Олега Вівчарика та Ярослава Токайчука

Програма конференції

Тези доповідей

Круглова В.В. Хімія до-, підчас- і післякарантинна. Про мрії і можливості

видавництво “Ранок”,
Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

Відкрити

Савчин М.М. Професійний розвиток та зростання учителя в умовах Нової української школи

КЗ ЛОР “Львівський інститут післядипломної педагогічної освіти”

Відкрити

Ярошенко О.Г. Науково-педагогічний потенціал викладача як чинник методичної підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін

Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України

Відкрити

Блажко О.А. Формування змісту методичної підготовки майбутнього вчителя хімії з урахуванням сучасних освітніх тенденцій

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Відкрити

Роговик Л.Й. Про вдосконалення педагогічної системи викладання хімічних дисциплін для природничих ЗВО

Подільський державний аграрно-технічний університет

Відкрити

Ковальчук Л.О. Цілепокладання навчально-пізнавальної діяльності студентів за таксономією Блума-Андерсона-Кратволя

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Коршевнюк Т.В. Майбутньому вчителю природничих дисциплін про курси за вибором з хімії і біології у профільній школі

Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України

Відкрити

Марчук Г.Г. Використання знань когнітивної психології в процесі навчання учнів хімії

Комунальна установа Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради”,
Дрогобицький ліцей імені Богдана Лепкого

Відкрити

Личак К.С. Критичне мислення

Гімназія “Провесінь” Львівської міської ради

Відкрити

Дзевенко М.В., Жак О.В., Дубенська Л.О. Про розвиток критичного мислення на уроках хімії

Львівський національний університет імені Івана Франка
Ліцей “Львівський” Львівської міської ради

Відкрити

Шклярська М.Я. Розвиток критичного мислення на уроках хімії

Верхньобілківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Пустомитівського району Львівської області

Відкрити

Савчин М.М. Формування творчого мислення учнів з використанням дивергентних завдань у курсі хімії

КЗ ЛОР “Львівський інститут післядипломної педагогічної освіти”

Відкрити

Бобак Д.І. Навчання хімії у закладах загальної середньої освіти

Бабинський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Новокалинівської міської ради Самбірського району Львівської області

Відкрити

Шаповалов С.А. Складання хімічних рівнянь окислювально-відновних реакцій: розвиток методів та сучасні напрацювання

Науково-дослідний інститут хімії при Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна

Відкрити

Ворона З.М. Формування природничо-наукової компетентності на уроках хімії

Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Луцької міської ради Волинської області

Відкрити

Яцків Л.В. Формування практичних та дослідницьких компетентностей у процесі навчання хімії

Опорний навчально-виховний комплекс Дашавський загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад

Відкрити

Соляк Д.І. Лабораторні заняття як організаційна форма експериментальної підготовки студентів при вивченні хімії

ВСП “Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій”

Відкрити

Когут С.М. Креативні підходи до самоорганізації особистості при формуванні здоров’язберігаючих компетентностей на уроках хімії

Заклад загальної середньої освіти №55 м. Львова

Відкрити

Тунська М.-Б.В., Шпирка З.М., Ковальчук Л.О. Формування культури здоров’я учнів у процесі вивчення хімії

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Рахлицька О.М., Щербакова Т.М., Снігур Д.В., Гузенко О.М., Чеботарьов О.М. Формування самоосвітньої компетентності у позакласній роботі з хімії

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Тютько Н.І. Формування мотивації до вивчення хімії – мистецтва пізнавати світ

Чижиківська ЗОШ I-III ступенів Підберізцівської сільської ради ОТГ Пустомитівського району, Львівської області

Відкрити

Когут С.М. Формування стійкого інтересу до вивчення хімії

Заклад загальної середньої освіти №55 м. Львова

Відкрити

Литвин Н.М. Мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки

НВК “Ракобовтівська ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ”

Відкрити

Біла Є.Є., Обушак М.Д. Мотивація та формування інтересу до вивчення органічної хімії

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Стрихарська-Сухоцька Н.Р. Мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки

Опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Героя України Миколи Паньківа Солонківської сільської ради

Відкрити

Макітра Н.Р. Домашній експеримент як мотивація школярів до вивчення хімії

Городоцький заклад загальної середньої освіти №3 І-ІІІ ступенів імені Героя України Івана Бльока

Відкрити

Гусяк Н.Б. Можливості відео для активізації навчального процесу

Чортківський медичний фаховий коледж

Відкрити

Окулова О.В. Впровадження STEM-технологій в освітній процес

Івано-Франківський ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Івана Франка Івано-Франківської селищної ради

Відкрити

Ковальчук О.О. Організація освітнього процесу в рамках інтегрованого курсу природничих наук та STEM-освіти

Ліцей імені Івана Пулюя Львівської міської ради

Відкрити

Бітлян О.К. Технології STEM-освіти на уроках хімії

Миколаївський економічний ліцей №2 Миколаївської міської ради мiста Миколаєва

Відкрити

Буренкова К.В. Теми STEM-проєктів на уроках хімії

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Заремба О.І., Муць Н.М., Павлюк О.В., Щербан О.Б. STEM розробка “Розчини”

Львівський національний університет імені Івана Франка
Ліцей “Сихівський” Львівської міської ради

Відкрити

Возняк О.М. Умотивований кейс сучасного вчителя хімії

Ліцей імені Івана Пулюя Львівської міської ради

Відкрити

Дрозд Л.М. Проєктні технології на уроках хімії

Добронадіївський навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад” Марганецької міської ради Дніпропетровської області

Відкрити

Панкевич О.Б. Використання проєктної роботи на уроках хімії

Чишківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Давидівської сільської ради ОТГ Львівського району Львівської області

Відкрити

Паращак Н.М. Проєктно-дослідницька діяльність учнів в умовах дистанційного навчання

Навчально-виховний комплекс “Середня загальноосвітня школа №2-гімназія” м. Трускавця

Відкрити

Остапович Б.Б., Бужанська М.В. Особливості використання кейс-методу під час вивчення хімії

Львівський національний університет імені Івана Франка

Львівський торговельно-економічний університет

Відкрити

Ковальчук Г.Я., Таюжин Т.І. Кейс-метод як спосіб реалізації компетентнісного підходу у навчанні хімії

Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Відкрити

Пальцева І.В. Гейміфікація як сучасний напрям хімічної освіти

Великомостівський опорний заклад загальної середньої освіти
І-ІІІ ступенів

Відкрити

Косик Г.М. Впровадження в навчальний процес бінарних та інтегрованих уроків під час вивчення хімії

Гімназія “Тривіта” Львівської міської ради

Відкрити

Головач О.М. Нові форми ознайомлення учнів з біографіями відомих хіміків та біологів

Ліцей №3 м. Мостиська Мостиської міської ради Львівської області

Відкрити

Дутка В.С. Вклад природодослідників-українців у світову науку

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Чаплагіна В.М., Колягіна С.П. Хімія у світовій літературі

Ліцей №28 Львівської міської ради

Відкрити

Стецьків Л.В., Стецьків А.О. Викладання хімії в середній школі в умовах пандемії COVID-19

Ліцей №5 Івано-Франківської міської ради
Івано-Франківський національний медичний університет

Відкрити

Лукомська М.Є. Особливості організації вивчення хімії в умовах дистанційного та змішаного навчання

Розвадівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Розвадівської сільської ради Стрийського району Львівської області

Відкрити

Думанчук Н.Я. Наскрізні і змістові лінії на уроках хімії і COVID-19

Радехівський опорний заклад загальної середньої освіти №1 Львівської області

Відкрити

Сташків Н.В., Каркавчук Н.З. Перші уроки дистанційного навчання в закладах передвищої фахової освіти

ВСП “Технологічний фаховий коледж Національного університету Львівська політехніка”
Львівський медичний фаховий коледж Монада”

Відкрити

Туриця О.О. Інтерес до вивчення хімічних дисциплін у період дистанційного навчання

ВСП “Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій”

Відкрити

Прибора Н.А. Дистанційне навчання очима студентів

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Відкрити

Муць Н.М., Павлюк О.В., Заремба О.І., Махновська О.Т. Психолого-педагогічні аспекти використання дистанційного підходу в навчанні хімії

Львівський національний університет імені Івана Франка
Середня загальноосвітня школа №54 м. Львова

Відкрити

Заверуха О.М. Про проблеми, недоліки і переваги дистанційного навчання у вузах під час пандемії

Львівський торговельно-економічний університет

Відкрити

Єгорова Л.М. Впровадження дистанційного навчання для підвищення якості хімічної освіти

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Відкрити

Котур Б.Я., Шпирка З.М. Використання інноваційних технологій навчання під час вивчення хімії у закладах вищої освіти

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Деркач Т.М. Досвід дистанційного навчання хімічних дисциплін в освітніх англомовних проєктах

Київський національний університет технологій та дизайну

Відкрити

Масановець Г.М. Дистанційні освітні технології при викладанні хімії іноземним студентам

Одеський національний політехнічний університет

Відкрити

Солдаткіна Л.М., Артюхова А.А. Проблеми змішаного навчання

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Крачан Т.М. Самостійна робота як основна форма навчально-пізнавальної діяльності в умовах дистанційної освіти

Подільський державний аграрно-технічний університет

Відкрити

Зайцева К.В., Дмитрів Г.С. Електронні підручники в хімії, їх переваги та недоліки

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Деленко О.Л., Деленко С.П. Використання інтернет-ресурсів під час викладання шкільного курсу хімії

Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ступенів імені Т. Шевченка
Савчинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Сокальської міської ради

Відкрити

Глущенко У.О., Семерак Х.Р. Використання сервісу Google Classroom на уроках хімії

Яворівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Яворівської міської ради Львівської області
Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Жировецька Л.Е. Використання програми Mozabook для дистанційного навчання хімії

Середня загальноосвітня школа №13 м. Львова

Відкрити

Коник М.Б., Зелінська О.Я. Особливості організації навчання у вищій школі з використанням сервісу командної роботи Microsoft Teams

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Яцишин М.М. Методи контролю знань студентів в режимі “online” навчання

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Іванушко А.А., Шпирка З.М. Тестова форма контролю знань на уроках хімії: основні переваги та недоліки

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Павлюк О.В., Муць Н.М., Заремба О.І., Миськів М.Г. Тестова форма контролю знань в системі Moodle

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Шпирка З.М., Павлюк В.В. Особливості викладання “Неорганічної хімії” для студентів біологічного факультету в умовах дистанційного навчання

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Гузенко О.М., Снігур Д.В., Щербакова Т.М., Чеботарьов О.М., Башинська А.С. Організація навчального процесу викладання дисципліни “Аналітична хімія” у дистанційній формі

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Гладишевський Р.Є., Міліянчук Х.Ю., Муць Н.М., Пукас С.Я. Інновації при викладанні курсу “Кристалохімія” в умовах дистанційного навчання

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Ішков Ю.В., Федько Н.Ф., Ведута В.В. Створення повнофункціонального дистанційного курсу “Стереохімія” на платформі Moodle

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Ведута В.В., Федько Н.Ф. Створення дистанційного курсу “Фармацевтична хімія” на платформі Moodle факультету хімії та фармації

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Дутка В.С., Ощаповська Н.В. Використання розділів фізичної хімії під час навчання учнів-членів Малої академії наук

Львівський національний університет імені Івана Франка
Нововолинський ліцей №1 Нововолинської міської ради Волинської області

Відкрити

Стецьків А.О., Стецьків Л.В. Науково-дослідна робота студентів на кафедрі хімії фармацевтичного факультету ІФНМУ

Івано-Франківський національний медичний університет
Ліцей №5 Івано-Франківської міської ради

Відкрити

Хмеляр І.М., Кушнір Л.О. Формування дослідницьких вмінь студентів вищих медичних закладів

Комунальний заклад вищої освіти “Рівненська медична академія”

Відкрити

Войтович І.В. Харчова хімія – в ній таємна прихована суть

ВСП “Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій”

Відкрити

Маркіна Е.Л. Побудова рейтингового ряду для навчальних закладів згідно результатів олімпіад з різних предметів

Одеський медичний інститут, Міжнародний гуманітарний університет

Відкрити

Дмитрів Г.С., Жак О.В., Зелінська О.Я., Шпирка З.М. Всеукраїнська олімпіада університету як спосіб сприяння абітурієнтам у вступі на хімічний факультет

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Голуб О.А. Хімічна мова та STEM освіта

Національний університет “Києво-Могилянська академія”

Відкрити

Міліянчук Х.Ю., Гладишевський Р.Є. Як переписати геном: Нобелівська премія з хімії 2020 року

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Інформація

18-20 березня 2021 року на хімічному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка відбудеться VІІ Науково-методична конференція “Сучасні тенденції навчання хімії”.

Напрями роботи конференції:

  • навчання хімії у закладах загальної середньої та професійної освіти;
  • методична підготовка учителів природничих дисциплін у закладах вищої освіти;
  • мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки;
  • STEM-освіта;
    науково-дослідницька складова діяльності вчителя хімії;
  • інновації в хімічній освіті, дистанційне викладання хімічних дисциплін;
  • пріоритетні напрями наукових досліджень у галузі хімії та впровадження їхніх результатів у фахову підготовку вчителів.

Засідання будуть відбуватися дистанційно на платформі Zoom.

Під’єднатись до засідань можна за посиланням:

Ідентифікатор конференції: 944 9550 9901
Пароль входу: 888498

 

Інформаційне повідомлення

Реєстраційна форма

 

1-st International Research and Practice Conference «Nanoobjects & Nanostructuring» (N&N-2020)

Dear Colleagues!

We warmly welcome all of you to attend the 1-st International Research and Practice Conference «Nanoobjects & Nanostructuring» (N&N-2020) which will be held in Lviv, Ukraine, 20-23 September 2020.

We are looking forward to meeting you in Lviv!

In detail see website

VII науковий семінар студентів, аспірантів і молодих учених “Прикладні аспекти електрохімічного аналізу”

VII науковий семінар студентів, аспірантів і молодих учених “Прикладні аспекти електрохімічного аналізу”

15 жовтня 2020 року в дистанційному режимі на платформі Google Meet відбувся Сьомий науковий семінар студентів, аспірантів і молодих учених «Прикладні аспекти електрохімічного аналізу».

У семінарі взяли участь близько 40 учасників: студенти, аспіранти та молоді вчені – представники наукових груп з 7 обласних центрів України. Кандидатка хімічних наук, завідувачка кафедри аналітичної хімії Київського національного університету імені Тараса Шевченка Тананайко Оксана Юріївна провела цікаву та пізнавальну лекцію на тему «Потенціометричні та вольтамперометричні ензимосенсори: сучасні напрямки розвитку». Учасники представили 10 усних доповідей, а також провели обговорення постерної сесії.

Під час урочистої церемонії закриття семінару за результатами голосування молодих науковців нагородили грамотами за перемоги у різних номінаціях, зокрема за найкращу усну та постерну доповідь. Матеріали доповідей опубліковані у збірнику тез семінару.

Збірник тез доповідей

Заява-анкета учасника

Повідомлення

Друге повідомлення

Додаткову інформацію можна отримати в оргкомітеті семінару
E-mail: applied.aspects.el.chem@gmail.com

VІ Науково-методична конференція “Сучасні тенденції навчання хімії”

VІ Науково-методична конференція “Сучасні тенденції навчання хімії”

Шановні учасники VI Науково-методичної конференції “Сучасні тенденції навчання хімії”!

Вітаю Вас від імені організаторів з Львівського національного університету імені Івана Франка. Для нас вже стало традицією навесні ділитися своїми напрацюваннями, спостереженнями та міркуваннями щодо навчання хімії. Сьогодні ми зібралися у дистанційному режимі, однак, впевнений, що і наше заочне спілкування стане ефективним і продуктивним, а ми наберемося натхнення та мотивації, щоб наступного року знову обмінюватися нашими новими досягненнями. Це також нагода апробувати нові технології комунікацій, які займають важливе місце в сучасному суспільстві, і в освіті зокрема.

Метою конференції є налагодження тіснішої співпраці між школою та університетом, між освітянами, науковцями та представниками органів влади, що сприяє забезпеченню якісної освіти. Система освіти в Україні повсякчас зазнає суттєвої реформи, і ми як безпосередні учасники процесу не можемо залишатись осторонь. Нам слід й надалі переконувати всіх залучених у пріоритетності вивчення природничих дисциплін, акцентувати увагу на прикладному значенні хімії як науки, яка є потужним інструментом до створення наукоємних технологій – показника успішності країни.

Високо ціную внесок кожного учасника у проведення конференції та наголошую, що найбільшою людською цінністю є здоров’я. Бажаю Вам сил і наснаги для справ, спілкування, творчості!

Роман Гладишевський

Програма та тези доповідей

Обкладинка і титул
Відкрити
Круглова В.В. Старі програми, старі навчальні посібники – нові діти. Як діяти?

видавництво “Ранок”, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, “7 канал” м. Харків

Відкрити

Савчин М.М. Розвиток самоосвітньої компетентності учнів у процесі вивчення хімії

КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”

Відкрити

Пальцева І.В. Формування компетентної особистості шляхом впровадження інтеграції в освіту

Великомостівський опорний заклад зальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Відкрити

Галятовська Н.Б. Компетентнісний підхід у вивченні хімії через використання різнорівневих завдань

Великомостівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Відкрити

Братюк О.Г. Практичні роботи як засіб формування предметних компетентностей

Оброшинська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів імені Л. Шанковського

Відкрити

Верменічева Н.І. Активізація пізнавальної діяльності учнів при вивченні хімії

Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 м. Львова

Відкрити

Біла Є.Є. Виховання екологічної культури при викладанні хімії

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Панкевич О.Б. Міжпредметні зв’язки хімії та біології на уроках у старшій школі

Чишківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Давидівської сільської ради

Відкрити

Буренкова К.В. Значення хімічного експерименту в сучасній школі

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Пухка О.В. Хімічний експеримент не лише на уроці

Середня загальноосвітня школа № 96 МЖК-1 Львівської міської ради

Відкрити

Стецьків Л.В., Стецьків А.О. Розв’язування розрахункових задач при вивченні хімії

Івано-Франківська спеціалізована школа I-III ступенів № 5 з поглибленим вивченням німецької мови

Івано-Франківський національний медичний університет

Відкрити

Кушнірчук О.А., Зелінська О.Я., Шпирка З.М. Самостійна робота учнів на уроках хімії

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Разумейко Н.В. Особливості організації дистанційного навчання з хімії

Стебницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Дрогобицької міської ради

Відкрити

Сташків Н.В., Каркавчук Н.З. Елементи організації інклюзивного навчання при вивченні хімії в закладах фахової передвищої освіти

ВСП Технологічний коледж Національного університету Львівська політехніка”

Львівський медичний фаховий коледж Монада”

Відкрити

Коник М.Б., Ковальчук Л.О. Мікровикладання як моделювання майбутньої професійно-педагогічної діяльності магістрів

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Дзіковська М.І. Наступність у професійній підготовці фахівців хімічного профілю у навчальному комплексі “коледж-університет”

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Шпирка З.М., Котур Б.Я., Павлюк В.В. Викладання хімії для іноземних студентів: перший досвід

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Волошин І.М., Іванушко А.А., Шпирка З.М. Лекція як форма організації навчального процесу у закладах середньої та вищої освіти

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Стецьків А.О., Стецьків Л.В. Проведення лекцій з курсу загальної та неорганічної хімії для студентів фармацевтичного факультету ІФНМУ

Івано-Франківський національний медичний університет

Івано-Франківська спеціалізована школа I-III ступенів № 5 з поглибленим вивченням німецької мови

Відкрити

Яцишин М.М. Місце та роль колоїдної хімії у формуванні цілісної бази хімічних знань студентів

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Гулай О.І., Мороз І.Я., Шемет В.Я. Особливості викладання хімічних дисциплін для студентів спеціальності “Харчові технологіїˮ

Луцький національний технічний університет

Відкрити

Чеботарьов О.М., Рахлицька О.М., Щербакова Т.М.,
Гузенко О.М., Осадча О.В.
Інтеграція змісту хімії з іншими природничими дисциплінами при вивченні теми “Кольорометрія”Одеський національний університет імені І.І. МечниковаВідкрити
Федько Н.Ф., Ведута В.В. Пошук хімічної інформації в структурних базах даних у процесі наукової роботи студентів

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Лукомська М.Є. Мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки

Розвадівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Розвадівської сільської ради3

Відкрити

Дмитрів Г.С. Телепроєкт “Ліга знань” – новий спосіб популяризації хімії серед школярів

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Павлюк О.В. Lviv Open Lab – міський простір інноваційної освіти

КУ “Львівський міський молодіжний центр”

Відкрити

Лущик Г.Я. Від учнівського навчального проєкту до міського конкурсу “Хімічні реалії”

Середня загальноосвітня школа № 96 МЖК-1 Львівської міської ради

Відкрити

Дубенська Л.О., Жак О.В., Дзевенко М.В. Метод проєктів з елементами хімічного аналізу як засіб підвищення мотивації до вивчення хімії у школі

Львівський національний університет імені Івана Франка

Ліцей “Львівський”

Відкрити

Чаплагіна В.М. Формування сучасного підходу до вивчення хімії у середній школі шляхом використання позашкільних інтересів учнів, або вчені хіміки та природничники у Європі (Частина 2)

Ліцей № 28 Львівської міської ради

Відкрити

Ведута В.В., Федько Н.Ф. Аналіз учнівських робіт секції “Хіміяˮ Малої академії наук Одеської області за останні 5 років

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Заціха Н.В. Єдність креативності та критичності під час вивчення хімії у школі як засіб соціалізації особистості

КЗ ЛОР “Львівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 1 І-ІІІ ступенів імені Б.-І. Антонича”

Відкрити

Окулова О.В. Впровадження елементів STEM-освіти на уроках хімії

Опорний заклад “Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Івана Франка Яворівської районної ради Львівської області”

Відкрити

Деленко О.Л., Деленко С.П. Використання методів STEM-освіти під час навчання хімії

Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ступенів імені Т. Шевченка

Савчинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Відкрити

Жировецька Л.Е. Інтегровані уроки як форма STEM-навчання

Cередня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 м. Львова

Відкрити

Муць Н.М., Заремба О.І., Павлюк О.В., Кудрик К.В., Щербан О.Б. STEM розробка “Метали”

Львівський національний університет імені Івана Франка

Гійченська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Ліцей “Сихівський”, м. Львів

Відкрити

Литвин Н.М. Інновації в хімічній освіті

Навчально-виховний комплекс “Ракобовтівська ЗОШ I-II ступенів – ДНЗ”

Відкрити

Ладига О.С. Використання інтернет-ресурсів і електронних програмних засобів навчального призначення на уроках хімії

Середня загальноосвітня школа № 96 МЖК-1 Львівської міської ради

Відкрити

Думас М.П. Використання інтернет технології QR-кодів на уроках хімії

Волицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Відкрити

Яцишин М.М., Думанчук Н.Я. Електронні носії інформації в навчальному процесі

Львівський національний університет імені Івана Франка

Загальноосвітня школа № 1 м. Радехова

Відкрити

Щербакова Т.М., Гузенко О.М., Рахлицька О.М., Снігур Д.В., Чеботарьов О.М., Філіппова А.О. Застосування інноваційного підходу при розв’язуванні розрахункових задач у шкільному курсі хімії

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Паращак Н.М. Використання онлайн-тестів для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома

Навчально-виховний комплекс “Середня загальноосвітня школа № 2-гімназія” м. Трускавця

Відкрити

Остапович Б.Б., Бужанська М.В. Дистанційні методи навчання теоретичних основ хімії з використанням системи Moodle

Львівський національний університет імені Івана Франка

Львівський торговельно-економічний університет

Відкрити

Павлюк О.В., Муць Н.М., Заремба О.І., Миськів М.Г. Використання дистанційних освітніх технологій при вивчені окисно-відновних реакцій в шкільному курсі хімії

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Селедець М.В. Педагогічний підхід до вибору методів і прийомів навчання під час проведення сучасного уроку хімії

НВК “Загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад – учнівське лісництво ім. о. І. Могильницького”,
с. Міженець

Відкрити

Савчин М.М. “Учитель року” – конкурс педагогічної майстерності

КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”

Відкрити

Гладишевський Р.Є., Пукас С.Я. Всеукраїнський конкурс юних дослідників “Кристали”

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Міліянчук Х.Ю., Гладишевський Р.Є. Революція у сфері джерел енергії: Нобелівська премія з хімії 2019 року

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Інформація

27 березня 2020 року у Львівському національному університеті імені Івана Франка відбудеться VІ Науково-методична конференція “Сучасні тенденції навчання хімії”.

Напрями роботи конференції:

  • навчання хімії у закладах загальної середньої та професійної освіти;
  • методична підготовка учителів природничих дисциплін у закладах вищої освіти;
  • мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки;
  • STEM-освіта в умовах Нової української школи;
  • науково-дослідницька складова діяльності вчителя хімії;
  • інновації в хімічній освіті;
  • пріоритетні напрями наукових досліджень у галузі хімії та впровадження їхніх результатів у фахову підготовку вчителів.

Реєстрація учасників триватиме з 900 в аудиторії № 2 хімічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка (м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 6). Урочисте відкриття конференції – о 1000.

І Інформаційне повідомлення

ІІ Інформаційне повідомлення

Реєстраційна форма

 

ХІV Міжнародна конференція з кристалохімії інтерметалічних сполук

22-26 вересня 2019 року у Львівському національному університеті імені Івана Франка (наказ ректора № О-96 від 20.06.2019 р.) проходила ХІV Міжнародна конференція з кристалохімії інтерметалічних сполук, ініціатором проведення якої є кафедра неорганічної хімії. Організаторами конференції були Міністерство освіти і науки України, Львівський національний університет імені Івана Франка, Національна академія наук України, Західний науковий центр НАН України та МОН України та Комітет кристалографів України. Спонсорами конференції виступили Львівська міська рада, Міжнародний центр дифракційних даних (Пенсильванія, США), компанія “Матеріал Фази Дані Система” (Віцнау, Швейцарія) та Науково-консультаційна компанія “Структура-властивості” (Львів, Україна). Мета конференції – представлення та обговорення нових результатів синтезу, кристалічної структури та властивостей інтерметалічних і споріднених сполук, а також обмін науковою інформацією, розширення співпраці. До організації та проведення конференції були залучені молоді науковці та аспіранти кафедри неорганічної хімії хімічного факультету. Загальна кількість учасників конференції становила 140 осіб, які представили наукові центри 20 країн: Австрії, Ізраїлю, Італії, Канади, Китаю, Німеччини, Норвегії, Польщі, Республіки Туніс, Румунії, Словацької Республіки, США, Таджикистану, Франції, Чеської Республіки, Швейцарії, Швеції, Японії та України. Україна була представлена науковцями Львівського, Київського, Одеського, Чернівецького, Ужгородського, Східноєвропейського національних університетів, Національного лісотехнічного університету України, Національного університету “Львівська політехніка”, а також інститутів НАН України: загальної та неорганічної хімії, металофізики, надтвердих матеріалів, проблем матеріалознавства, фізико-механічного. Провідні вчені світу в галузі кристалохімії виголосили 14 пленарних лекцій. Також було зроблено 19 усних та 104 стендових доповіді, які охоплювали наукові секції: діаграми стану, кристалічні структури, фізичні властивості, кристалохімічні особливості сполук та бази даних. Усні та стендові доповіді оцінювало журі та було обрано дві та чотири найкращі доповіді, відповідно. Презентуючим авторам вручено сертифікати та подарунки. Матеріали конференції опубліковані у збірнику тез і також будуть опубліковані в журналі Хімія металів і сплавів (Chemistry of Metals and Alloys).

Детальніше на сайті 

Сімнадцята наукова конференція “Львівські хімічні читання – 2019”

Сімнадцята наукова конференція “Львівські хімічні читання – 2019”

Шановні колеги!

З приємністю запрошуємо Вас до участі у Сімнадцятій науковій конференції “Львівські хімічні читання – 2019”, яка відбудеться на хімічному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка з 2 по 5 червня 2019 року.

Перше повідомлення про конференцію міститься тут.

Програма конференції

ЗБІРНИК ТЕЗ

Оргкомітет

V Науково-методична конференція “Сучасні тенденції навчання хімії

V Науково-методична конференція “Сучасні тенденції навчання хімії”

29 березня 2019 року у Львівському національному університеті імені Івана Франка відбудеться V Науково-методична конференція “Сучасні тенденції навчання хімії”.

Напрями роботи конференції:

– навчання хімії у закладах загальної середньої та професійної освіти;

– методична підготовка хіміків у закладах вищої освіти;

– мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки;

– інновації в хімічній освіті;

– науково-дослідницька складова діяльності вчителя хімії;

– пріоритетні напрями наукових досліджень у галузі хімії та впровадження їхніх результатів у фахову підготовку вчителя хімії.

 

Відкриє конференцію Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

 З вступним словом виступлять:

Володимир Мельник, член-кореспондент НАН України, професор, ректор Львівського національно університету імені Івана Франка

Любомира Мандзій, директор департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації;

Роман Гладишевський, член-кореспондент НАН України, професор, проректор з наукової роботи Львівського національно університету імені Івана Франка.

Ключові доповіді виголосять:
Ольга Ярошенко, член-кореспондент НАПН України, професор, завідувач відділу інтеграції вищої освіти і науки Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України;

Олег Блажко, завідувач кафедри хімії та методики навчання хімії Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського;

Марія Савчин, професор кафедри природничо-математичної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;

Лілія Олексин, народний вчитель України, вчитель хімії Львівського фізико-математичного ліцею-інтернату при Львівському національному університеті імені Івана Франка.

Реєстрація учасників триватиме з 900 до 945 у вестибюлі головного корпусу Університету (м. Львів, вул. Університетська, 1). Урочисте відкриття конференції – о 1000 у Дзеркальній залі Університету.

Програма конференції

Інформаційне повідомлення

Реєстраційна форма

 

VІ Школа молодих науковців – Конгрес кристалографів України

VІ Школа молодих науковців – Конгрес кристалографів України

26-28 вересня 2018 року на кафедрі неорганічної хімії хімічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка відбудеться VІ Школа молодих науковців – Конгрес кристалографів України.

Мета Школи – ознайомити учасників із сучасними рентгенівськими дифракційними методами дослідження будови речовини, продемонструвати спеціальне обладнання та експериментальне використання рентгенівської дифракції, а також удосконалити знання в розрахункових методах рентгеноструктурного аналізу.

У програмі Школи заплановано чотири лекції провідних фахівців у галузі порошкової та монокристальної дифракції та три майстер-класи з проведення рентгенівського фазового та структурного аналізу, визначення кристалічної структури, ознайомлення з кристалографічними базами даних, зустрічі з відомими вченими та колегами-кристалографами.

Ініціатором проведення Школи є кафедра неорганічної хімії Львівського національного університету імені Івана Франка. Дифракційні методи дослідження кристалічної структури започатковані на кафедрі в 50-х роках минулого століття та плідно розвиваються сьогодні. Здобутки та великий науковий досвід вчених кафедри вказують на пріоритетні надбання в цьому напрямку.

Детальніше на сайті Школи

VIII Український з’їзд з електрохімії

 

Шановні колеги!

 Запрошуємо Вас
взяти участь у роботі

VIII Український з’їзд з електрохімії за участю закордонних вчених та
VI Науково-практичний семінар студентів, аспірантів і молодих учених
«Прикладні аспекти електрохімічного аналізу»,
присвячені 100-річчю Національної академії наук України

4–7 червня 2018 р.

Програма конференції

Матеріали конференції:

Частина 1

Частина 2