27 березня 2020 р. VІ Науково-методична конференція “Сучасні тенденції навчання хімії”

26.03.2020 | 17:25

Шановні учасники VI Науково-методичної конференції “Сучасні тенденції навчання хімії”!

Вітаю Вас від імені організаторів з Львівського національного університету імені Івана Франка. Для нас вже стало традицією навесні ділитися своїми напрацюваннями, спостереженнями та міркуваннями щодо навчання хімії. Сьогодні ми зібралися у дистанційному режимі, однак, впевнений, що і наше заочне спілкування стане ефективним і продуктивним, а ми наберемося натхнення та мотивації, щоб наступного року знову обмінюватися нашими новими досягненнями. Це також нагода апробувати нові технології комунікацій, які займають важливе місце в сучасному суспільстві, і в освіті зокрема.

Метою конференції є налагодження тіснішої співпраці між школою та університетом, між освітянами, науковцями та представниками органів влади, що сприяє забезпеченню якісної освіти. Система освіти в Україні повсякчас зазнає суттєвої реформи, і ми як безпосередні учасники процесу не можемо залишатись осторонь. Нам слід й надалі переконувати всіх залучених у пріоритетності вивчення природничих дисциплін, акцентувати увагу на прикладному значенні хімії як науки, яка є потужним інструментом до створення наукоємних технологій – показника успішності країни.

Високо ціную внесок кожного учасника у проведення конференції та наголошую, що найбільшою людською цінністю є здоров’я. Бажаю Вам сил і наснаги для справ, спілкування, творчості!

Роман Гладишевський

Програма та тези доповідей

Обкладинка і титул
Відкрити
Круглова В.В. Старі програми, старі навчальні посібники – нові діти. Як діяти?

видавництво “Ранок”, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, “7 канал” м. Харків

Відкрити

Савчин М.М. Розвиток самоосвітньої компетентності учнів у процесі вивчення хімії

КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”

Відкрити

Пальцева І.В. Формування компетентної особистості шляхом впровадження інтеграції в освіту

Великомостівський опорний заклад зальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Відкрити

Галятовська Н.Б. Компетентнісний підхід у вивченні хімії через використання різнорівневих завдань

Великомостівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Відкрити

Братюк О.Г. Практичні роботи як засіб формування предметних компетентностей

Оброшинська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів імені Л. Шанковського

Відкрити

Верменічева Н.І. Активізація пізнавальної діяльності учнів при вивченні хімії

Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 м. Львова

Відкрити

Біла Є.Є. Виховання екологічної культури при викладанні хімії

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Панкевич О.Б. Міжпредметні зв’язки хімії та біології на уроках у старшій школі

Чишківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Давидівської сільської ради

Відкрити

Буренкова К.В. Значення хімічного експерименту в сучасній школі

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Пухка О.В. Хімічний експеримент не лише на уроці

Середня загальноосвітня школа № 96 МЖК-1 Львівської міської ради

Відкрити

Стецьків Л.В., Стецьків А.О. Розв’язування розрахункових задач при вивченні хімії

Івано-Франківська спеціалізована школа I-III ступенів № 5 з поглибленим вивченням німецької мови

Івано-Франківський національний медичний університет

Відкрити

Кушнірчук О.А., Зелінська О.Я., Шпирка З.М. Самостійна робота учнів на уроках хімії

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Разумейко Н.В. Особливості організації дистанційного навчання з хімії

Стебницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Дрогобицької міської ради

Відкрити

Сташків Н.В., Каркавчук Н.З. Елементи організації інклюзивного навчання при вивченні хімії в закладах фахової передвищої освіти

ВСП Технологічний коледж Національного університету Львівська політехніка”

Львівський медичний фаховий коледж Монада”

Відкрити

Коник М.Б., Ковальчук Л.О. Мікровикладання як моделювання майбутньої професійно-педагогічної діяльності магістрів

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Дзіковська М.І. Наступність у професійній підготовці фахівців хімічного профілю у навчальному комплексі “коледж-університет”

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Шпирка З.М., Котур Б.Я., Павлюк В.В. Викладання хімії для іноземних студентів: перший досвід

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Волошин І.М., Іванушко А.А., Шпирка З.М. Лекція як форма організації навчального процесу у закладах середньої та вищої освіти

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Стецьків А.О., Стецьків Л.В. Проведення лекцій з курсу загальної та неорганічної хімії для студентів фармацевтичного факультету ІФНМУ

Івано-Франківський національний медичний університет

Івано-Франківська спеціалізована школа I-III ступенів № 5 з поглибленим вивченням німецької мови

Відкрити

Яцишин М.М. Місце та роль колоїдної хімії у формуванні цілісної бази хімічних знань студентів

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Гулай О.І., Мороз І.Я., Шемет В.Я. Особливості викладання хімічних дисциплін для студентів спеціальності “Харчові технологіїˮ

Луцький національний технічний університет

Відкрити

Чеботарьов О.М., Рахлицька О.М., Щербакова Т.М.,
Гузенко О.М., Осадча О.В.
Інтеграція змісту хімії з іншими природничими дисциплінами при вивченні теми “Кольорометрія”Одеський національний університет імені І.І. МечниковаВідкрити
Федько Н.Ф., Ведута В.В. Пошук хімічної інформації в структурних базах даних у процесі наукової роботи студентів

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Лукомська М.Є. Мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки

Розвадівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Розвадівської сільської ради3

Відкрити

Дмитрів Г.С. Телепроєкт “Ліга знань” – новий спосіб популяризації хімії серед школярів

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Павлюк О.В. Lviv Open Lab – міський простір інноваційної освіти

КУ “Львівський міський молодіжний центр”

Відкрити

Лущик Г.Я. Від учнівського навчального проєкту до міського конкурсу “Хімічні реалії”

Середня загальноосвітня школа № 96 МЖК-1 Львівської міської ради

Відкрити

Дубенська Л.О., Жак О.В., Дзевенко М.В. Метод проєктів з елементами хімічного аналізу як засіб підвищення мотивації до вивчення хімії у школі

Львівський національний університет імені Івана Франка

Ліцей “Львівський”

Відкрити

Чаплагіна В.М. Формування сучасного підходу до вивчення хімії у середній школі шляхом використання позашкільних інтересів учнів, або вчені хіміки та природничники у Європі (Частина 2)

Ліцей № 28 Львівської міської ради

Відкрити

Ведута В.В., Федько Н.Ф. Аналіз учнівських робіт секції “Хіміяˮ Малої академії наук Одеської області за останні 5 років

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Заціха Н.В. Єдність креативності та критичності під час вивчення хімії у школі як засіб соціалізації особистості

КЗ ЛОР “Львівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 1 І-ІІІ ступенів імені Б.-І. Антонича”

Відкрити

Окулова О.В. Впровадження елементів STEM-освіти на уроках хімії

Опорний заклад “Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Івана Франка Яворівської районної ради Львівської області”

Відкрити

Деленко О.Л., Деленко С.П. Використання методів STEM-освіти під час навчання хімії

Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ступенів імені Т. Шевченка

Савчинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Відкрити

Жировецька Л.Е. Інтегровані уроки як форма STEM-навчання

Cередня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 м. Львова

Відкрити

Муць Н.М., Заремба О.І., Павлюк О.В., Кудрик К.В., Щербан О.Б. STEM розробка “Метали”

Львівський національний університет імені Івана Франка

Гійченська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Ліцей “Сихівський”, м. Львів

Відкрити

Литвин Н.М. Інновації в хімічній освіті

Навчально-виховний комплекс “Ракобовтівська ЗОШ I-II ступенів – ДНЗ”

Відкрити

Ладига О.С. Використання інтернет-ресурсів і електронних програмних засобів навчального призначення на уроках хімії

Середня загальноосвітня школа № 96 МЖК-1 Львівської міської ради

Відкрити

Думас М.П. Використання інтернет технології QR-кодів на уроках хімії

Волицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Відкрити

Яцишин М.М., Думанчук Н.Я. Електронні носії інформації в навчальному процесі

Львівський національний університет імені Івана Франка

Загальноосвітня школа № 1 м. Радехова

Відкрити

Щербакова Т.М., Гузенко О.М., Рахлицька О.М., Снігур Д.В., Чеботарьов О.М., Філіппова А.О. Застосування інноваційного підходу при розв’язуванні розрахункових задач у шкільному курсі хімії

Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Відкрити

Паращак Н.М. Використання онлайн-тестів для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома

Навчально-виховний комплекс “Середня загальноосвітня школа № 2-гімназія” м. Трускавця

Відкрити

Остапович Б.Б., Бужанська М.В. Дистанційні методи навчання теоретичних основ хімії з використанням системи Moodle

Львівський національний університет імені Івана Франка

Львівський торговельно-економічний університет

Відкрити

Павлюк О.В., Муць Н.М., Заремба О.І., Миськів М.Г. Використання дистанційних освітніх технологій при вивчені окисно-відновних реакцій в шкільному курсі хімії

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Селедець М.В. Педагогічний підхід до вибору методів і прийомів навчання під час проведення сучасного уроку хімії

НВК “Загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад – учнівське лісництво ім. о. І. Могильницького”,
с. Міженець

Відкрити

Савчин М.М. “Учитель року” – конкурс педагогічної майстерності

КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”

Відкрити

Гладишевський Р.Є., Пукас С.Я. Всеукраїнський конкурс юних дослідників “Кристали”

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити

Міліянчук Х.Ю., Гладишевський Р.Є. Революція у сфері джерел енергії: Нобелівська премія з хімії 2019 року

Львівський національний університет імені Івана Франка

Відкрити