X International Conference “Modern Trends in Teaching Chemistry” – 2024

Dear Colleagues,

We invite you to participate in the X International Conference “Modern Trends in Teaching Chemistry”, which will be held on March 22-23, 2024 at the Ivan Franko National University of Lviv (Mirror Hall, Universytetska St. 1, Lviv, Ukraine) in a mixed format.

 

Organizing Committee

Roman Gladyshevskii (Head of the Organizing Committee), Professor, Vice-rector for Science and Research, Ivan Franko National University of Lviv (IFNUL), Member of the NAS of Ukraine;
Oksana Zelinska (Secretary of the Organizing Committee), Associate Professor at the Department of Inorganic Chemistry, IFNUL;
Hryhoriy Dmytriv, Associate Professor, Dean of the Faculty of Chemistry, IFNUL;
Mariya Konyk, Associate Professor at the Department of Inorganic Chemistry, IFNUL;
Oleksiy Pavlyuk, Associate Professor at the Department of Inorganic Chemistry, IFNUL;
Zinoviya Shpyrka, Associate Professor at the Department of Inorganic Chemistry, IFNUL;
Oleh Paska, Director of the Department of Education and Science, Lviv Regional State Administration;
Ivanna Borodchuk, Director of Lviv Regional Junior Academy of Sciences;
Wacław Makowski, Professor, Head of the Department of Chemical Education, Jagiellonian University, Kraków, Poland;
Arthur Mar, Professor at the Department of Chemistry, University of Alberta, Edmonton, Canada;
Pavlo Solokha, Associate Professor at the Department of Chemistry and Industrial Chemistry, University of Genoa, Italy;
Maksym Yarema, Professor at the Department of Information Technology and Electrical Engineering, Federal Institute of Technology Zurich, Switzerland.

The conference will start at 1000 on March 22; the conference desk will be open from 900.
It will also be possible to attend the conference remotely on a Zoom platform:

Meeting ID: 829 9542 4478
Passcode: 2024

 

PROGRAM OF THE CONFERENCE

COLLECTED ABSTRACTS

HARDCOVER

KEY REPORTS

Галина Марчук: Здатність формувати мотивацію учнів як складова професійної компетентності вчителя відкрити
Ганна Лашевська: Інтеграція інноваційних підходів до навчання хімії в новому підручнику для 7 класу як відповідь на виклики сьогодення відкрити
Надія Шиян: Методичні орієнтири навчання хімії в новій українській школі відкрити
Wacław Makowski: Studying chemistry in Kraków – opportunities and challenges відкрити
Лілія Мідак: Інструменти вчителя хімії в новій українській школі відкрити
Юрій Халавка, Аліна Короп, Катерина Капарчук, Юлія Андрійчук, Андрій Канак, Анжеліка Вербовецька: Мобільні лабораторії для популяризації STEM-освіти відкрити
Ольга Березан: Проблеми і перспективи олімпіадного руху в Україні з хімії відкрити
Maksym Yarema: Constructive alignment teaching concept: enabler for efficient active learning відкрити
Наталія Зима: Формування функціональної грамотності школярів у процесі вивчення хімії відкрити
Paweł Bernard: Development of social awareness of inquiry-based learning via a massive open online course відкрити
Лілія Василечко: Учителю, виховай учня, щоб було в кого навчатись відкрити
Arthur Mar: Bridging chemistry from high school to university: a Canadian perspective відкрити
Олег Блажко: Підготовка майбутніх докторів філософії за освітньо-науковою програмою “Теорія та методика навчання хімії” відкрити
Ольга Туриця: Використання інноваційних технологій при викладанні хімічних дисциплін відкрити
Iwona Maciejowska: Implementation of PBL method in pre-service chemistry teacher training at Jagiellonian University in Kraków – a case study відкрити
Оксана Окулова: Елементи STEM – освіти на уроках хімії 7 клас (НУШ) відкрити
Павло Солоха: Розуміння хімії тренуючи уяву: роль нових технологій відкрити
Божена Буркут: Мобільне навчання та використання інноваційних технологій в умовах дистанційного та змішаного навчання на заняттях з хімії відкрити
Мар’яна Луцишин: Учень – це дослідник?!! відкрити
Надія Зубко: З історії видання шкільного підручника хімії в Україні (кін. ХІХ – поч. ХХІ ст.) відкрити

ORAL PRESENTATIONS

Наталія Заціха: Пропедевтична хімія як мистецтво навчання і науки відкрити
Аліна Криворучко: Реалізація технології едьютейнменту в позакласній роботі з хімії відкрити
Ірина Палій: Навчання хімії за допомогою нематеріальної культурної спадщини відкрити
Олексій Григорович: Формування в здобувачів освіти інтересу до хімії через емоційне залучення та контекстне навчання відкрити
Наталія Сташків: Науково-дослідницька робота під час вивчення хімії в ЗФПО – складова сучасної якісної освіти відкрити
Наталія Ощаповська: Використання 3Д-моделювання та 3Д-друку під час вивчені хімії відкрити
Олег Деленко, Світлана Деленко: Хімія – шлях до профорієнтації відкрити
Вікторія Богданова: Викладання хімії в ЗЗСО в умовах воєнного стану відкрити
Артем Безбабний: Показники депресії у внутрішньо переміщених осіб відкрити
Марія Стражнікова: Хімія мозку та її вплив на здоров’я людини відкрити
Галина Лущик, Оксана Ладига: Методи організацій групової роботи з хімії для учнів сьомих класів за новою програмою відкрити
Олексій Сергєєв: Організація проєктно-дослідницької діяльності учнів в умовах STEM-орієнтованого підходу до навчання відкрити
Світлана Шеремет: Віртуальна лабораторія як засіб формування предметних компетентностей на уроках хімії відкрити
Тетяна Гротт: Праця з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами відкрити
Андрій Петрашенко: Розвиток інтерактивних аркушів навчання з хімії: від теорії до практики через призму інноваційних методик відкрити
Марія Мельник: Використання сучасних технологій навчання хімії відкрити
Євгенія Біла, Микола Обушак: Спектральні методи дослідження в хімії відкрити
Неоніла Тютько: Формування громадянської компетентності під час уроків хімії відкрити
Григорій Дмитрів, Микола Лехновський, Оксана Ілик: Хімія на перетині STEAM ідеї та практичні методики відкрити
Марія Дзевенко: Педагогічна інтернатура: від теорії до практики викладання хімії відкрити
Надія Стець: Підготовка здобувачів за ОП “Середня освіта (Хімія)” на хімічному факультеті Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара відкрити
Аліна Яцько, Зіновія Шпирка, Лариса Ковальчук: Впровадження ідей STEAM підходу в молодіжному просторі Lviv Open Lab відкрити
Оксана Борис: Бриколаж на уроках хімії відкрити
Віктор Маліцький, Дмитро Маліцький: Акмеологічний підхід при викладанні хіміко-біологічних дисциплін відкрити
Раїса Ямборак: STEM-інструментарії в хімії: вивчення властивостей біоплівок в контексті інтердисциплінарних досліджень відкрити
Максим Івченко: Розвиток мислення під час розв’язування задач з хімії в учнів основної школи відкрити
Володимир Дутка: Українські вчені-природознавці – члени наукового товариства Шевченка відкрити

POSTER PRESENTATIONS

Галина Покотицька: Особливості викладання хімії в Новій українській школі відкрити
Марія-Віра Савчин: Діяльнісний підхід у навчанні хімії відкрити
Людмила Жировецька: Реалізація діяльнісного підходу у процесі навчання хімії у 7 класі в Темі 1. Хімія перші кроки відкрити
Людмила Левицька: Урок хімії в НУШ відкрити
Наталія Паращак: Дослідження та хімічний експеримент в курсі хімії 7 класу НУШ відкрити
Ніла Берник: Роль експерименту при вивченні хімії відкрити
Наталія Думанчук, Михайло Яцишин: Навчання хімії в умовах перехідного періоду відкрити
Марія-Віра Савчин: Українські реалії: хімічна освіта НУШ відкрити
Ірина Рибак: Розвиток критичного мислення при вивченні природничих дисциплін відкрити
Олександр Максимов: Розвиток технічного мислення школярів в процесі навчання природничих предметів відкрити
Ірина Мороз: Роль і значення критичного мислення у формуванні хімічних компетентностей відкрити
Олександра Боднар: Розвиток інтелектуальних здібностей учнів на уроках хімії в процесі модульно-розвивального навчання відкрити
Марія Хрептак, Зіновія Шпирка: Застосування групових форм навчальної діяльності учнів на уроках хімії відкрити
Ірина Кулик: Розв’язування дидактичних задач як метод аргументації у навчанні хімії
відкрити
Боркова Світлана: Використання методу конкретних ситуацій на заняттях з хімічних дисциплін відкрити
Олена Ільків: “Кубик Блума” як метод формування критичного мислення студентів закладів фахової передвищої освіти відкрити
Ірина Брюховецька, Тетяна Кучерява: Формування уявлень про природу хімічного зв’язку в курсі хімії базової школи відкрити
Вадим Галиця, Тетяна Дюжикова: Метод моделювання та аналогій при вивченні модуля «хімічний зв’язок і будова речовини» відкрити
Зіновія Шпирка, Богдан Котур: Формування поняття про комплексні сполуки в шкільному курсі хімії відкрити
Андрій Стецьків, Лариса Стецьків: Експериментальне вивчення комплексних сполук в курсі загальної і неорганічної хімії відкрити
Юрій Лучшев, Наталя Разумейко: Методична підтримка до уроків органічної хімії відкрити
Ірина Мартинюк, Галина Мартинюк: Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання на уроках хімії відкрити
Ірина Васькович: Сучасні стратегії оцінювання у системі хімічної освіти ХХІ століття відкрити
Ірина Галиця, Юлія Ніколаєва: Проблема реалізації міжпредметних зв’язків фізики та хімії при викладанні інтегрованих курсів в закладах загальної середньої освіти відкрити
Леся Яцків: Інтеграція хімії з іншими дисциплінами в сучасній загальноосвітній школі відкрити
Галина Косик: Бінарні уроки як шлях реалізації інтегрованого навчання відкрити
Надія Оринчак: Бінарний урок як механізм реалізації основних компетентностей відкрити
Світлана Стрижак: Сучасні підходи до формування методичної підготовки майбутніх учителів відкрити
Лілія Кропивницька: Активне навчання у підготовці вчителів хімії відкрити
Олена Куленко: Значення інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутнього вчителя хімії відкрити
Діана Стрижак: Роль дослідницької складової у підготовці майбутніх учителів хімії відкрити
Ярослав Галаджун, Роман Петришин, Зіновій Яремко: Формування здатності безпечно виконувати хімічний експеримент відкрити
Микола Кут: Вплив наукових хімічних досліджень на професійний розвиток вчителів хімії відкрити
Галина Юзбашева: Науково-методичний супровід курсів підвищення  кваліфікації вчителів хімії в післядипломній освіті відкрити
Ольга Коркуна, Ольга Жак, Лілія Дубенська: Вивчення дисциплін хіміко-екологічного спрямування під час підготовки майбутніх учителів хімії відкрити
Марія Коник, Олексій Павлюк: Вибіркова дисципліна “Навчання хімії в інклюзивних класах” в рамках ОП “Середня освіта (Хімія)” відкрити
Лідія Бойчишин, Олександр Решетняк, Оксана Зелінська: Місце та значення хімії у новій міждисциплінарній новій міжнародній міждисциплінарній магістерській програмі з матеріалознавства
відкрити
Ігор Ільченко: Особливості навчання загальноосвітнього курсу хімії у фаховому медичному коледжі відкрити
Надія Фартушок, Наталія Думанчук, Ігор Пиріг, Любов Ткачук: Застосування комп’ютерних технологій при вивченні хімії у медичному вузі відкрити
Тетяна Кузнецова, Наталія Соловйова, Віталій Костенко, Артур Міщенко: Вивчення освітнього компоненту «Медична хімія» дозволяє формувати професійні компетентності майбутніх лікарів відкрити
Ліліана Романюк: Використання опорних конспектів при викладанні хімії відкрити
Олена Гузенко, Тетяна Щербакова, Олена Рахлицька, Денис Снігур, Яна Левкович: Особливості застосування ментальних карт при викладанні курсу “Аналітична хімія” відкрити
Ірина Дутчак: Застосування ментальних карт як засобу візуалізації та систематизації понять на заняттях хімії відкрити
Ольга Швець, Вікторія Івченко: Використання тестових завдань в хімічній освіті студентів спеціальності 162 “Біотехнологія та біоінженерія” відкрити
Анжела Дмитрів: Проблеми якості навчання студентів фармацевтичного факультету при вивченні хімічних дисциплін відкрити
Roksoliana Bukliv, Solomiia Bukliv: Short analysis regarding testing in “Chemistry” відкрити
Наталія Ковальчук: Розвиток пізнавального інтересу при вивченні хімії відкрити
Лариса Будченко: Методи активізації пізнавальної діяльності в процесі самостійної роботи студентів відкрити
Тетяна Крачан: Засоби підвищення мотивації здобувачів вищої освіти до вивчення хімічних дисциплін відкрити
Ірина Войтович: Сучасні освітні технології як інструмент взаємодії викладача та студента на заняттях з хімії відкрити
Валентина Іваніцька, Олена Герман, Тетяна Горбик, Олександр Лявинець: Інтерактивні методи навчання на початковому етапі вивчення хімії відкрити
Іванна Виноградова: Використання ігрової технології “QUIZ” для активації пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії відкрити
Галина Романів: Застосування підходу POGIL та моделі 5e для мотивації навчальної діяльності учнів на уроках природничих дисциплін відкрити
Олена Лут, Юлія Шафорост: Впровадження дидактичних ігрових технологій у віртуальному контексті на різних етапах уроку хімії в загально-освітніх школах відкрити
Ольга Кузишин, Ірина Малахова, Лілія Мідак, Оксана Чубій: Гейміфікація уроку хімії як засіб підвищення мотивації учнівства до навчання відкрити
Тетяна Коваль: Віртуальний хімічний експеримент як важливий засіб активізації навчальної активності студентів відкрити
Микола Тупичак: Застосування віртуальних технологій для підвищення рівня розуміння та зацікавленості учнів органічною хімією відкрити
Дмитро Мельник: Вплив системи оцінювання на мотивацію студента до навчання відкрити
Ганна Сирова: Шляхи зацікавлення майбутніх лікарів хімічними дисциплінами відкрити
Ірина Фурманець, Юрій Сливка: Формування стійкого інтересу до вивчення хімії через призму сучасних наукових відкриттів,
відкрити
Софія Юсип, Зіновія Шпирка, Лариса Ковальчук: Вивчення сформованості дослідницьких умінь учнів з хімії у контексті дослідження дослідницької діяльності відкрити
Ірина Брюховецька, Юлія Якимець: Використання методу проектів на уроках хімії – важлива вимога сучасної шкільної освіти відкрити
Оксана Зубака, Ігор Барчій, Артем Погодін, Дмитро Марків: Проектна робота при вивченні хімії відкрити
Любомир Шевчук, Лілія Дубенська, Ярослав Каличак:. Оцінювання навчальних групових проєктів з хімії відкрити
Альона Самуйлик. Сучасне навчання хімії через впровадження стем-лабораторій відкрити
Наталя Муць, Оксана Заремба, Олексій Павлюк: STEM проєкт “Полімери” відкрити
Олена Трубчаніна: Підхід STEM як фокус розвитку YouTube каналу “Олена Трубчаніна. Зрозуміти хімію” відкрити
Надія Литвин: Інновації в хімічній освіті відкрити
Оксана Заремба, Наталія Муць, Олексій Павлюк, Світлана Пукас, Роман Гладишевський: Комп’ютерні технології – невід’ємний елемент сучасної хімічної освіти
відкрити
Тетяна Лісовська: Інноваційні інформаційні технології в освіті відкрити
Наталія Мельниченко: Платформа дистанційної освіти “Мій клас” відкрити
Андрій Янишин: Освітня платформа “Мій клас” як засіб формувального оцінювання відкрити
Ольга Сташків: Використання віртуальних лабораторій у хімічній освіті відкрити
Світлана Большаніна, Тетяна Диченко: Застосування платформи MIX для організації електронного навчання в СумДУ відкрити
Ольга Михайлишин: Використання віртуальної лабораторії Labster на уроках хімії відкрити
Наталія Хмель: Застосування CORINTH для візуалізації навчального матеріалу шкільного курсу хімії відкрити
Мирослава Мороз: Використання інтерактивних методів навчання на заняттях хімії та біології відкрити
Олена Стаднічук: Потенціал ІКТ для діагностики якості знань відкрити
Оксана Мельник, Софія Мельник: Електронні підручники для якісного навчального процесу відкрити
Олена Рахлицька, Тетяна Щербакова, Олена Гузенко, Анна Рахлицька, Антоніна Ніколенко: Інноваційні методи навчання при вивченні аналітичної хімії відкрити
Світлана Коптєва: Mind mapping – ефективний інструмент при вивченні органічної хімії відкрити
Уляна Глущенко: Використання ШІ в освітньому процесі відкрити
Олексій Павлюк, Оксана Заремба, Наталя Муць: Про обмеження використання СhatGPT у навчальному процесі відкрити
Оксана Герцик, Мирослава Ташак: Полімери і забруднення довкілля відкрити
Діна Соляк: Ментальне здоров’я та збалансоване харчування відкрити
Христина Міліянчук, Роман Гладишевський: Квантові ефекти у наночастинках: нобелівська премія з хімії 2023 року відкрити

POSTER SESSION

Галина Покотицька: Особливості викладання хімії в Новій українській школі відкрити
Марія-Віра Савчин: Діяльнісний підхід у навчанні хімії відкрити
Людмила Жировецька: Реалізація діяльнісного підходу у процесі навчання хімії у 7 класі в Темі 1. Хімія перші кроки відкрити
Людмила Левицька: Урок хімії в НУШ відкрити
Наталія Паращак: Дослідження та хімічний експеримент в курсі хімії 7 класу НУШ відкрити
Ніла Берник: Роль експерименту при вивченні хімії відкрити
Наталія Думанчук, Михайло Яцишин: Навчання хімії в умовах перехідного періоду відкрити
Марія-Віра Савчин: Українські реалії: хімічна освіта НУШ відкрити
Ірина Рибак: Розвиток критичного мислення при вивченні природничих дисциплін відкрити
Олександр Максимов: Розвиток технічного мислення школярів в процесі навчання природничих предметів відкрити
Ірина Мороз: Роль і значення критичного мислення у формуванні хімічних компетентностей відкрити
Олександра Боднар: Розвиток інтелектуальних здібностей учнів на уроках хімії в процесі модульно-розвивального навчання відкрити
Марія Хрептак, Зіновія Шпирка: Застосування групових форм навчальної діяльності учнів на уроках хімії відкрити
Ірина Кулик: Розв’язування дидактичних задач як метод аргументації у навчанні хімії
відкрити
Боркова Світлана: Використання методу конкретних ситуацій на заняттях з хімічних дисциплін відкрити
Олена Ільків: “Кубик Блума” як метод формування критичного мислення студентів закладів фахової передвищої освіти відкрити
Ірина Брюховецька, Тетяна Кучерява: Формування уявлень про природу хімічного зв’язку в курсі хімії базової школи відкрити
Вадим Галиця, Тетяна Дюжикова: Метод моделювання та аналогій при вивченні модуля «хімічний зв’язок і будова речовини» відкрити
Зіновія Шпирка, Богдан Котур: Формування поняття про комплексні сполуки в шкільному курсі хімії відкрити
Андрій Стецьків, Лариса Стецьків: Експериментальне вивчення комплексних сполук в курсі загальної і неорганічної хімії відкрити
Юрій Лучшев, Наталя Разумейко: Методична підтримка до уроків органічної хімії відкрити
Ірина Мартинюк, Галина Мартинюк: Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання на уроках хімії відкрити
Ірина Васькович: Сучасні стратегії оцінювання у системі хімічної освіти ХХІ століття відкрити
Ірина Галиця, Юлія Ніколаєва: Проблема реалізації міжпредметних зв’язків фізики та хімії при викладанні інтегрованих курсів в закладах загальної середньої освіти відкрити
Леся Яцків: Інтеграція хімії з іншими дисциплінами в сучасній загальноосвітній школі відкрити
Галина Косик: Бінарні уроки як шлях реалізації інтегрованого навчання відкрити
Надія Оринчак: Бінарний урок як механізм реалізації основних компетентностей відкрити
Світлана Стрижак: Сучасні підходи до формування методичної підготовки майбутніх учителів відкрити
Лілія Кропивницька: Активне навчання у підготовці вчителів хімії відкрити
Олена Куленко: Значення інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутнього вчителя хімії відкрити
Діана Стрижак: Роль дослідницької складової у підготовці майбутніх учителів хімії відкрити
Ярослав Галаджун, Роман Петришин, Зіновій Яремко: Формування здатності безпечно виконувати хімічний експеримент відкрити
Микола Кут: Вплив наукових хімічних досліджень на професійний розвиток вчителів хімії відкрити
Галина Юзбашева: Науково-методичний супровід курсів підвищення  кваліфікації вчителів хімії в післядипломній освіті відкрити
Ольга Коркуна, Ольга Жак, Лілія Дубенська: Вивчення дисциплін хіміко-екологічного спрямування під час підготовки майбутніх учителів хімії відкрити
Марія Коник, Олексій Павлюк: Вибіркова дисципліна “Навчання хімії в інклюзивних класах” в рамках ОП “Середня освіта (Хімія)” відкрити
Лідія Бойчишин, Олександр Решетняк, Оксана Зелінська: Місце та значення хімії у новій міждисциплінарній новій міжнародній міждисциплінарній магістерській програмі з матеріалознавства
відкрити
Ігор Ільченко: Особливості навчання загальноосвітнього курсу хімії у фаховому медичному коледжі відкрити
Надія Фартушок, Наталія Думанчук, Ігор Пиріг, Любов Ткачук: Застосування комп’ютерних технологій при вивченні хімії у медичному вузі відкрити
Тетяна Кузнецова, Наталія Соловйова, Віталій Костенко, Артур Міщенко: Вивчення освітнього компоненту «Медична хімія» дозволяє формувати професійні компетентності майбутніх лікарів відкрити
Ліліана Романюк: Використання опорних конспектів при викладанні хімії відкрити
Олена Гузенко, Тетяна Щербакова, Олена Рахлицька, Денис Снігур, Яна Левкович: Особливості застосування ментальних карт при викладанні курсу “Аналітична хімія” відкрити
Ірина Дутчак: Застосування ментальних карт як засобу візуалізації та систематизації понять на заняттях хімії відкрити
Ольга Швець, Вікторія Івченко: Використання тестових завдань в хімічній освіті студентів спеціальності 162 “Біотехнологія та біоінженерія” відкрити
Анжела Дмитрів: Проблеми якості навчання студентів фармацевтичного факультету при вивченні хімічних дисциплін відкрити
Roksoliana Bukliv, Solomiia Bukliv: Short analysis regarding testing in “Chemistry” відкрити
Наталія Ковальчук: Розвиток пізнавального інтересу при вивченні хімії відкрити
Лариса Будченко: Методи активізації пізнавальної діяльності в процесі самостійної роботи студентів відкрити
Тетяна Крачан: Засоби підвищення мотивації здобувачів вищої освіти до вивчення хімічних дисциплін відкрити
Ірина Войтович: Сучасні освітні технології як інструмент взаємодії викладача та студента на заняттях з хімії відкрити
Валентина Іваніцька, Олена Герман, Тетяна Горбик, Олександр Лявинець: Інтерактивні методи навчання на початковому етапі вивчення хімії відкрити
Іванна Виноградова: Використання ігрової технології “QUIZ” для активації пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії відкрити
Галина Романів: Застосування підходу POGIL та моделі 5e для мотивації навчальної діяльності учнів на уроках природничих дисциплін відкрити
Олена Лут, Юлія Шафорост: Впровадження дидактичних ігрових технологій у віртуальному контексті на різних етапах уроку хімії в загально-освітніх школах відкрити
Ольга Кузишин, Ірина Малахова, Лілія Мідак, Оксана Чубій: Гейміфікація уроку хімії як засіб підвищення мотивації учнівства до навчання відкрити
Тетяна Коваль: Віртуальний хімічний експеримент як важливий засіб активізації навчальної активності студентів відкрити
Микола Тупичак: Застосування віртуальних технологій для підвищення рівня розуміння та зацікавленості учнів органічною хімією відкрити
Дмитро Мельник: Вплив системи оцінювання на мотивацію студента до навчання відкрити
Ганна Сирова: Шляхи зацікавлення майбутніх лікарів хімічними дисциплінами відкрити
Ірина Фурманець, Юрій Сливка: Формування стійкого інтересу до вивчення хімії через призму сучасних наукових відкриттів,
відкрити
Софія Юсип, Зіновія Шпирка, Лариса Ковальчук: Вивчення сформованості дослідницьких умінь учнів з хімії у контексті дослідження дослідницької діяльності відкрити
Ірина Брюховецька, Юлія Якимець: Використання методу проектів на уроках хімії – важлива вимога сучасної шкільної освіти відкрити
Оксана Зубака, Ігор Барчій, Артем Погодін, Дмитро Марків: Проектна робота при вивченні хімії відкрити
Любомир Шевчук, Лілія Дубенська, Ярослав Каличак:. Оцінювання навчальних групових проєктів з хімії відкрити
Альона Самуйлик. Сучасне навчання хімії через впровадження стем-лабораторій відкрити
Наталя Муць, Оксана Заремба, Олексій Павлюк: STEM проєкт “Полімери” відкрити
Олена Трубчаніна: Підхід STEM як фокус розвитку YouTube каналу “Олена Трубчаніна. Зрозуміти хімію” відкрити
Надія Литвин: Інновації в хімічній освіті відкрити
Оксана Заремба, Наталія Муць, Олексій Павлюк, Світлана Пукас, Роман Гладишевський: Комп’ютерні технології – невід’ємний елемент сучасної хімічної освіти
відкрити
Тетяна Лісовська: Інноваційні інформаційні технології в освіті відкрити
Наталія Мельниченко: Платформа дистанційної освіти “Мій клас” відкрити
Андрій Янишин: Освітня платформа “Мій клас” як засіб формувального оцінювання відкрити
Ольга Сташків: Використання віртуальних лабораторій у хімічній освіті відкрити
Світлана Большаніна, Тетяна Диченко: Застосування платформи MIX для організації електронного навчання в СумДУ відкрити
Ольга Михайлишин: Використання віртуальної лабораторії Labster на уроках хімії відкрити
Наталія Хмель: Застосування CORINTH для візуалізації навчального матеріалу шкільного курсу хімії відкрити
Мирослава Мороз: Використання інтерактивних методів навчання на заняттях хімії та біології відкрити
Олена Стаднічук: Потенціал ІКТ для діагностики якості знань відкрити
Оксана Мельник, Софія Мельник: Електронні підручники для якісного навчального процесу відкрити
Олена Рахлицька, Тетяна Щербакова, Олена Гузенко, Анна Рахлицька, Антоніна Ніколенко: Інноваційні методи навчання при вивченні аналітичної хімії відкрити
Світлана Коптєва: Mind mapping – ефективний інструмент при вивченні органічної хімії відкрити
Уляна Глущенко: Використання ШІ в освітньому процесі відкрити
Олексій Павлюк, Оксана Заремба, Наталя Муць: Про обмеження використання СhatGPT у навчальному процесі відкрити
Оксана Герцик, Мирослава Ташак: Полімери і забруднення довкілля відкрити
Діна Соляк: Ментальне здоров’я та збалансоване харчування відкрити
Христина Міліянчук, Роман Гладишевський: Квантові ефекти у наночастинках: нобелівська премія з хімії 2023 року відкрити