X International Conference “Modern Trends in Teaching Chemistry” – 2024
Dear Colleagues,
We invite you to participate in the X International Conference “Modern Trends in Teaching Chemistry”, which will be held on March 22-23, 2024 at the Ivan Franko National University of Lviv (Mirror Hall, Universytetska St. 1, Lviv, Ukraine) in a mixed format.
Organizing Committee
Roman Gladyshevskii (Head of the Organizing Committee), Professor, Vice-rector for Science and Research, Ivan Franko National University of Lviv (IFNUL), Member of the NAS of Ukraine;
Oksana Zelinska (Secretary of the Organizing Committee), Associate Professor at the Department of Inorganic Chemistry, IFNUL;
Hryhoriy Dmytriv, Associate Professor, Dean of the Faculty of Chemistry, IFNUL;
Mariya Konyk, Associate Professor at the Department of Inorganic Chemistry, IFNUL;
Oleksiy Pavlyuk, Associate Professor at the Department of Inorganic Chemistry, IFNUL;
Zinoviya Shpyrka, Associate Professor at the Department of Inorganic Chemistry, IFNUL;
Oleh Paska, Director of the Department of Education and Science, Lviv Regional State Administration;
Ivanna Borodchuk, Director of Lviv Regional Junior Academy of Sciences;
Wacław Makowski, Professor, Head of the Department of Chemical Education, Jagiellonian University, Kraków, Poland;
Arthur Mar, Professor at the Department of Chemistry, University of Alberta, Edmonton, Canada;
Pavlo Solokha, Associate Professor at the Department of Chemistry and Industrial Chemistry, University of Genoa, Italy;
Maksym Yarema, Professor at the Department of Information Technology and Electrical Engineering, Federal Institute of Technology Zurich, Switzerland.
The conference will start at 1000 on March 22; the conference desk will be open from 900.
It will also be possible to attend the conference remotely on a Zoom platform:
PROGRAM OF THE CONFERENCE
COLLECTED ABSTRACTS
KEY REPORTS
Галина Марчук: Здатність формувати мотивацію учнів як складова професійної компетентності вчителя | відкрити |
Ганна Лашевська: Інтеграція інноваційних підходів до навчання хімії в новому підручнику для 7 класу як відповідь на виклики сьогодення | відкрити |
Надія Шиян: Методичні орієнтири навчання хімії в новій українській школі | відкрити |
Wacław Makowski: Studying chemistry in Kraków – opportunities and challenges | відкрити |
Лілія Мідак: Інструменти вчителя хімії в новій українській школі | відкрити |
Юрій Халавка, Аліна Короп, Катерина Капарчук, Юлія Андрійчук, Андрій Канак, Анжеліка Вербовецька: Мобільні лабораторії для популяризації STEM-освіти | відкрити |
Ольга Березан: Проблеми і перспективи олімпіадного руху в Україні з хімії | відкрити |
Maksym Yarema: Constructive alignment teaching concept: enabler for efficient active learning | відкрити |
Наталія Зима: Формування функціональної грамотності школярів у процесі вивчення хімії | відкрити |
Paweł Bernard: Development of social awareness of inquiry-based learning via a massive open online course | відкрити |
Лілія Василечко: Учителю, виховай учня, щоб було в кого навчатись | відкрити |
Arthur Mar: Bridging chemistry from high school to university: a Canadian perspective | відкрити |
Олег Блажко: Підготовка майбутніх докторів філософії за освітньо-науковою програмою “Теорія та методика навчання хімії” | відкрити |
Ольга Туриця: Використання інноваційних технологій при викладанні хімічних дисциплін | відкрити |
Iwona Maciejowska: Implementation of PBL method in pre-service chemistry teacher training at Jagiellonian University in Kraków – a case study | відкрити |
Оксана Окулова: Елементи STEM – освіти на уроках хімії 7 клас (НУШ) | відкрити |
Павло Солоха: Розуміння хімії тренуючи уяву: роль нових технологій | відкрити |
Божена Буркут: Мобільне навчання та використання інноваційних технологій в умовах дистанційного та змішаного навчання на заняттях з хімії | відкрити |
Мар’яна Луцишин: Учень – це дослідник?!! | відкрити |
Надія Зубко: З історії видання шкільного підручника хімії в Україні (кін. ХІХ – поч. ХХІ ст.) | відкрити |
ORAL PRESENTATIONS
Наталія Заціха: Пропедевтична хімія як мистецтво навчання і науки | відкрити |
Аліна Криворучко: Реалізація технології едьютейнменту в позакласній роботі з хімії | відкрити |
Ірина Палій: Навчання хімії за допомогою нематеріальної культурної спадщини | відкрити |
Олексій Григорович: Формування в здобувачів освіти інтересу до хімії через емоційне залучення та контекстне навчання | відкрити |
Наталія Сташків: Науково-дослідницька робота під час вивчення хімії в ЗФПО – складова сучасної якісної освіти | відкрити |
Наталія Ощаповська: Використання 3Д-моделювання та 3Д-друку під час вивчені хімії | відкрити |
Олег Деленко, Світлана Деленко: Хімія – шлях до профорієнтації | відкрити |
Вікторія Богданова: Викладання хімії в ЗЗСО в умовах воєнного стану | відкрити |
Артем Безбабний: Показники депресії у внутрішньо переміщених осіб | відкрити |
Марія Стражнікова: Хімія мозку та її вплив на здоров’я людини | відкрити |
Галина Лущик, Оксана Ладига: Методи організацій групової роботи з хімії для учнів сьомих класів за новою програмою | відкрити |
Олексій Сергєєв: Організація проєктно-дослідницької діяльності учнів в умовах STEM-орієнтованого підходу до навчання | відкрити |
Світлана Шеремет: Віртуальна лабораторія як засіб формування предметних компетентностей на уроках хімії | відкрити |
Тетяна Гротт: Праця з дітьми та молоддю з особливими освітніми потребами | відкрити |
Андрій Петрашенко: Розвиток інтерактивних аркушів навчання з хімії: від теорії до практики через призму інноваційних методик | відкрити |
Марія Мельник: Використання сучасних технологій навчання хімії | відкрити |
Євгенія Біла, Микола Обушак: Спектральні методи дослідження в хімії | відкрити |
Неоніла Тютько: Формування громадянської компетентності під час уроків хімії | відкрити |
Григорій Дмитрів, Микола Лехновський, Оксана Ілик: Хімія на перетині STEAM ідеї та практичні методики | відкрити |
Марія Дзевенко: Педагогічна інтернатура: від теорії до практики викладання хімії | відкрити |
Надія Стець: Підготовка здобувачів за ОП “Середня освіта (Хімія)” на хімічному факультеті Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара | відкрити |
Аліна Яцько, Зіновія Шпирка, Лариса Ковальчук: Впровадження ідей STEAM підходу в молодіжному просторі Lviv Open Lab | відкрити |
Оксана Борис: Бриколаж на уроках хімії | відкрити |
Віктор Маліцький, Дмитро Маліцький: Акмеологічний підхід при викладанні хіміко-біологічних дисциплін | відкрити |
Раїса Ямборак: STEM-інструментарії в хімії: вивчення властивостей біоплівок в контексті інтердисциплінарних досліджень | відкрити |
Максим Івченко: Розвиток мислення під час розв’язування задач з хімії в учнів основної школи | відкрити |
Володимир Дутка: Українські вчені-природознавці – члени наукового товариства Шевченка | відкрити |
POSTER PRESENTATIONS
Галина Покотицька: Особливості викладання хімії в Новій українській школі | відкрити |
Марія-Віра Савчин: Діяльнісний підхід у навчанні хімії | відкрити |
Людмила Жировецька: Реалізація діяльнісного підходу у процесі навчання хімії у 7 класі в Темі 1. Хімія перші кроки | відкрити |
Людмила Левицька: Урок хімії в НУШ | відкрити |
Наталія Паращак: Дослідження та хімічний експеримент в курсі хімії 7 класу НУШ | відкрити |
Ніла Берник: Роль експерименту при вивченні хімії | відкрити |
Наталія Думанчук, Михайло Яцишин: Навчання хімії в умовах перехідного періоду | відкрити |
Марія-Віра Савчин: Українські реалії: хімічна освіта НУШ | відкрити |
Ірина Рибак: Розвиток критичного мислення при вивченні природничих дисциплін | відкрити |
Олександр Максимов: Розвиток технічного мислення школярів в процесі навчання природничих предметів | відкрити |
Ірина Мороз: Роль і значення критичного мислення у формуванні хімічних компетентностей | відкрити |
Олександра Боднар: Розвиток інтелектуальних здібностей учнів на уроках хімії в процесі модульно-розвивального навчання | відкрити |
Марія Хрептак, Зіновія Шпирка: Застосування групових форм навчальної діяльності учнів на уроках хімії | відкрити |
Ірина Кулик: Розв’язування дидактичних задач як метод аргументації у навчанні хімії |
відкрити |
Боркова Світлана: Використання методу конкретних ситуацій на заняттях з хімічних дисциплін | відкрити |
Олена Ільків: “Кубик Блума” як метод формування критичного мислення студентів закладів фахової передвищої освіти | відкрити |
Ірина Брюховецька, Тетяна Кучерява: Формування уявлень про природу хімічного зв’язку в курсі хімії базової школи | відкрити |
Вадим Галиця, Тетяна Дюжикова: Метод моделювання та аналогій при вивченні модуля «хімічний зв’язок і будова речовини» | відкрити |
Зіновія Шпирка, Богдан Котур: Формування поняття про комплексні сполуки в шкільному курсі хімії | відкрити |
Андрій Стецьків, Лариса Стецьків: Експериментальне вивчення комплексних сполук в курсі загальної і неорганічної хімії | відкрити |
Юрій Лучшев, Наталя Разумейко: Методична підтримка до уроків органічної хімії | відкрити |
Ірина Мартинюк, Галина Мартинюк: Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання на уроках хімії | відкрити |
Ірина Васькович: Сучасні стратегії оцінювання у системі хімічної освіти ХХІ століття | відкрити |
Ірина Галиця, Юлія Ніколаєва: Проблема реалізації міжпредметних зв’язків фізики та хімії при викладанні інтегрованих курсів в закладах загальної середньої освіти | відкрити |
Леся Яцків: Інтеграція хімії з іншими дисциплінами в сучасній загальноосвітній школі | відкрити |
Галина Косик: Бінарні уроки як шлях реалізації інтегрованого навчання | відкрити |
Надія Оринчак: Бінарний урок як механізм реалізації основних компетентностей | відкрити |
Світлана Стрижак: Сучасні підходи до формування методичної підготовки майбутніх учителів | відкрити |
Лілія Кропивницька: Активне навчання у підготовці вчителів хімії | відкрити |
Олена Куленко: Значення інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутнього вчителя хімії | відкрити |
Діана Стрижак: Роль дослідницької складової у підготовці майбутніх учителів хімії | відкрити |
Ярослав Галаджун, Роман Петришин, Зіновій Яремко: Формування здатності безпечно виконувати хімічний експеримент | відкрити |
Микола Кут: Вплив наукових хімічних досліджень на професійний розвиток вчителів хімії | відкрити |
Галина Юзбашева: Науково-методичний супровід курсів підвищення кваліфікації вчителів хімії в післядипломній освіті | відкрити |
Ольга Коркуна, Ольга Жак, Лілія Дубенська: Вивчення дисциплін хіміко-екологічного спрямування під час підготовки майбутніх учителів хімії | відкрити |
Марія Коник, Олексій Павлюк: Вибіркова дисципліна “Навчання хімії в інклюзивних класах” в рамках ОП “Середня освіта (Хімія)” | відкрити |
Лідія Бойчишин, Олександр Решетняк, Оксана Зелінська: Місце та значення хімії у новій міждисциплінарній новій міжнародній міждисциплінарній магістерській програмі з матеріалознавства |
відкрити |
Ігор Ільченко: Особливості навчання загальноосвітнього курсу хімії у фаховому медичному коледжі | відкрити |
Надія Фартушок, Наталія Думанчук, Ігор Пиріг, Любов Ткачук: Застосування комп’ютерних технологій при вивченні хімії у медичному вузі | відкрити |
Тетяна Кузнецова, Наталія Соловйова, Віталій Костенко, Артур Міщенко: Вивчення освітнього компоненту «Медична хімія» дозволяє формувати професійні компетентності майбутніх лікарів | відкрити |
Ліліана Романюк: Використання опорних конспектів при викладанні хімії | відкрити |
Олена Гузенко, Тетяна Щербакова, Олена Рахлицька, Денис Снігур, Яна Левкович: Особливості застосування ментальних карт при викладанні курсу “Аналітична хімія” | відкрити |
Ірина Дутчак: Застосування ментальних карт як засобу візуалізації та систематизації понять на заняттях хімії | відкрити |
Ольга Швець, Вікторія Івченко: Використання тестових завдань в хімічній освіті студентів спеціальності 162 “Біотехнологія та біоінженерія” | відкрити |
Анжела Дмитрів: Проблеми якості навчання студентів фармацевтичного факультету при вивченні хімічних дисциплін | відкрити |
Roksoliana Bukliv, Solomiia Bukliv: Short analysis regarding testing in “Chemistry” | відкрити |
Наталія Ковальчук: Розвиток пізнавального інтересу при вивченні хімії | відкрити |
Лариса Будченко: Методи активізації пізнавальної діяльності в процесі самостійної роботи студентів | відкрити |
Тетяна Крачан: Засоби підвищення мотивації здобувачів вищої освіти до вивчення хімічних дисциплін | відкрити |
Ірина Войтович: Сучасні освітні технології як інструмент взаємодії викладача та студента на заняттях з хімії | відкрити |
Валентина Іваніцька, Олена Герман, Тетяна Горбик, Олександр Лявинець: Інтерактивні методи навчання на початковому етапі вивчення хімії | відкрити |
Іванна Виноградова: Використання ігрової технології “QUIZ” для активації пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії | відкрити |
Галина Романів: Застосування підходу POGIL та моделі 5e для мотивації навчальної діяльності учнів на уроках природничих дисциплін | відкрити |
Олена Лут, Юлія Шафорост: Впровадження дидактичних ігрових технологій у віртуальному контексті на різних етапах уроку хімії в загально-освітніх школах | відкрити |
Ольга Кузишин, Ірина Малахова, Лілія Мідак, Оксана Чубій: Гейміфікація уроку хімії як засіб підвищення мотивації учнівства до навчання | відкрити |
Тетяна Коваль: Віртуальний хімічний експеримент як важливий засіб активізації навчальної активності студентів | відкрити |
Микола Тупичак: Застосування віртуальних технологій для підвищення рівня розуміння та зацікавленості учнів органічною хімією | відкрити |
Дмитро Мельник: Вплив системи оцінювання на мотивацію студента до навчання | відкрити |
Ганна Сирова: Шляхи зацікавлення майбутніх лікарів хімічними дисциплінами | відкрити |
Ірина Фурманець, Юрій Сливка: Формування стійкого інтересу до вивчення хімії через призму сучасних наукових відкриттів, |
відкрити |
Софія Юсип, Зіновія Шпирка, Лариса Ковальчук: Вивчення сформованості дослідницьких умінь учнів з хімії у контексті дослідження дослідницької діяльності | відкрити |
Ірина Брюховецька, Юлія Якимець: Використання методу проектів на уроках хімії – важлива вимога сучасної шкільної освіти | відкрити |
Оксана Зубака, Ігор Барчій, Артем Погодін, Дмитро Марків: Проектна робота при вивченні хімії | відкрити |
Любомир Шевчук, Лілія Дубенська, Ярослав Каличак:. Оцінювання навчальних групових проєктів з хімії | відкрити |
Альона Самуйлик. Сучасне навчання хімії через впровадження стем-лабораторій | відкрити |
Наталя Муць, Оксана Заремба, Олексій Павлюк: STEM проєкт “Полімери” | відкрити |
Олена Трубчаніна: Підхід STEM як фокус розвитку YouTube каналу “Олена Трубчаніна. Зрозуміти хімію” | відкрити |
Надія Литвин: Інновації в хімічній освіті | відкрити |
Оксана Заремба, Наталія Муць, Олексій Павлюк, Світлана Пукас, Роман Гладишевський: Комп’ютерні технології – невід’ємний елемент сучасної хімічної освіти |
відкрити |
Тетяна Лісовська: Інноваційні інформаційні технології в освіті | відкрити |
Наталія Мельниченко: Платформа дистанційної освіти “Мій клас” | відкрити |
Андрій Янишин: Освітня платформа “Мій клас” як засіб формувального оцінювання | відкрити |
Ольга Сташків: Використання віртуальних лабораторій у хімічній освіті | відкрити |
Світлана Большаніна, Тетяна Диченко: Застосування платформи MIX для організації електронного навчання в СумДУ | відкрити |
Ольга Михайлишин: Використання віртуальної лабораторії Labster на уроках хімії | відкрити |
Наталія Хмель: Застосування CORINTH для візуалізації навчального матеріалу шкільного курсу хімії | відкрити |
Мирослава Мороз: Використання інтерактивних методів навчання на заняттях хімії та біології | відкрити |
Олена Стаднічук: Потенціал ІКТ для діагностики якості знань | відкрити |
Оксана Мельник, Софія Мельник: Електронні підручники для якісного навчального процесу | відкрити |
Олена Рахлицька, Тетяна Щербакова, Олена Гузенко, Анна Рахлицька, Антоніна Ніколенко: Інноваційні методи навчання при вивченні аналітичної хімії | відкрити |
Світлана Коптєва: Mind mapping – ефективний інструмент при вивченні органічної хімії | відкрити |
Уляна Глущенко: Використання ШІ в освітньому процесі | відкрити |
Олексій Павлюк, Оксана Заремба, Наталя Муць: Про обмеження використання СhatGPT у навчальному процесі | відкрити |
Оксана Герцик, Мирослава Ташак: Полімери і забруднення довкілля | відкрити |
Діна Соляк: Ментальне здоров’я та збалансоване харчування | відкрити |
Христина Міліянчук, Роман Гладишевський: Квантові ефекти у наночастинках: нобелівська премія з хімії 2023 року | відкрити |
POSTER SESSION
Галина Покотицька: Особливості викладання хімії в Новій українській школі | відкрити |
Марія-Віра Савчин: Діяльнісний підхід у навчанні хімії | відкрити |
Людмила Жировецька: Реалізація діяльнісного підходу у процесі навчання хімії у 7 класі в Темі 1. Хімія перші кроки | відкрити |
Людмила Левицька: Урок хімії в НУШ | відкрити |
Наталія Паращак: Дослідження та хімічний експеримент в курсі хімії 7 класу НУШ | відкрити |
Ніла Берник: Роль експерименту при вивченні хімії | відкрити |
Наталія Думанчук, Михайло Яцишин: Навчання хімії в умовах перехідного періоду | відкрити |
Марія-Віра Савчин: Українські реалії: хімічна освіта НУШ | відкрити |
Ірина Рибак: Розвиток критичного мислення при вивченні природничих дисциплін | відкрити |
Олександр Максимов: Розвиток технічного мислення школярів в процесі навчання природничих предметів | відкрити |
Ірина Мороз: Роль і значення критичного мислення у формуванні хімічних компетентностей | відкрити |
Олександра Боднар: Розвиток інтелектуальних здібностей учнів на уроках хімії в процесі модульно-розвивального навчання | відкрити |
Марія Хрептак, Зіновія Шпирка: Застосування групових форм навчальної діяльності учнів на уроках хімії | відкрити |
Ірина Кулик: Розв’язування дидактичних задач як метод аргументації у навчанні хімії |
відкрити |
Боркова Світлана: Використання методу конкретних ситуацій на заняттях з хімічних дисциплін | відкрити |
Олена Ільків: “Кубик Блума” як метод формування критичного мислення студентів закладів фахової передвищої освіти | відкрити |
Ірина Брюховецька, Тетяна Кучерява: Формування уявлень про природу хімічного зв’язку в курсі хімії базової школи | відкрити |
Вадим Галиця, Тетяна Дюжикова: Метод моделювання та аналогій при вивченні модуля «хімічний зв’язок і будова речовини» | відкрити |
Зіновія Шпирка, Богдан Котур: Формування поняття про комплексні сполуки в шкільному курсі хімії | відкрити |
Андрій Стецьків, Лариса Стецьків: Експериментальне вивчення комплексних сполук в курсі загальної і неорганічної хімії | відкрити |
Юрій Лучшев, Наталя Разумейко: Методична підтримка до уроків органічної хімії | відкрити |
Ірина Мартинюк, Галина Мартинюк: Компетентнісно-орієнтований підхід до навчання на уроках хімії | відкрити |
Ірина Васькович: Сучасні стратегії оцінювання у системі хімічної освіти ХХІ століття | відкрити |
Ірина Галиця, Юлія Ніколаєва: Проблема реалізації міжпредметних зв’язків фізики та хімії при викладанні інтегрованих курсів в закладах загальної середньої освіти | відкрити |
Леся Яцків: Інтеграція хімії з іншими дисциплінами в сучасній загальноосвітній школі | відкрити |
Галина Косик: Бінарні уроки як шлях реалізації інтегрованого навчання | відкрити |
Надія Оринчак: Бінарний урок як механізм реалізації основних компетентностей | відкрити |
Світлана Стрижак: Сучасні підходи до формування методичної підготовки майбутніх учителів | відкрити |
Лілія Кропивницька: Активне навчання у підготовці вчителів хімії | відкрити |
Олена Куленко: Значення інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутнього вчителя хімії | відкрити |
Діана Стрижак: Роль дослідницької складової у підготовці майбутніх учителів хімії | відкрити |
Ярослав Галаджун, Роман Петришин, Зіновій Яремко: Формування здатності безпечно виконувати хімічний експеримент | відкрити |
Микола Кут: Вплив наукових хімічних досліджень на професійний розвиток вчителів хімії | відкрити |
Галина Юзбашева: Науково-методичний супровід курсів підвищення кваліфікації вчителів хімії в післядипломній освіті | відкрити |
Ольга Коркуна, Ольга Жак, Лілія Дубенська: Вивчення дисциплін хіміко-екологічного спрямування під час підготовки майбутніх учителів хімії | відкрити |
Марія Коник, Олексій Павлюк: Вибіркова дисципліна “Навчання хімії в інклюзивних класах” в рамках ОП “Середня освіта (Хімія)” | відкрити |
Лідія Бойчишин, Олександр Решетняк, Оксана Зелінська: Місце та значення хімії у новій міждисциплінарній новій міжнародній міждисциплінарній магістерській програмі з матеріалознавства |
відкрити |
Ігор Ільченко: Особливості навчання загальноосвітнього курсу хімії у фаховому медичному коледжі | відкрити |
Надія Фартушок, Наталія Думанчук, Ігор Пиріг, Любов Ткачук: Застосування комп’ютерних технологій при вивченні хімії у медичному вузі | відкрити |
Тетяна Кузнецова, Наталія Соловйова, Віталій Костенко, Артур Міщенко: Вивчення освітнього компоненту «Медична хімія» дозволяє формувати професійні компетентності майбутніх лікарів | відкрити |
Ліліана Романюк: Використання опорних конспектів при викладанні хімії | відкрити |
Олена Гузенко, Тетяна Щербакова, Олена Рахлицька, Денис Снігур, Яна Левкович: Особливості застосування ментальних карт при викладанні курсу “Аналітична хімія” | відкрити |
Ірина Дутчак: Застосування ментальних карт як засобу візуалізації та систематизації понять на заняттях хімії | відкрити |
Ольга Швець, Вікторія Івченко: Використання тестових завдань в хімічній освіті студентів спеціальності 162 “Біотехнологія та біоінженерія” | відкрити |
Анжела Дмитрів: Проблеми якості навчання студентів фармацевтичного факультету при вивченні хімічних дисциплін | відкрити |
Roksoliana Bukliv, Solomiia Bukliv: Short analysis regarding testing in “Chemistry” | відкрити |
Наталія Ковальчук: Розвиток пізнавального інтересу при вивченні хімії | відкрити |
Лариса Будченко: Методи активізації пізнавальної діяльності в процесі самостійної роботи студентів | відкрити |
Тетяна Крачан: Засоби підвищення мотивації здобувачів вищої освіти до вивчення хімічних дисциплін | відкрити |
Ірина Войтович: Сучасні освітні технології як інструмент взаємодії викладача та студента на заняттях з хімії | відкрити |
Валентина Іваніцька, Олена Герман, Тетяна Горбик, Олександр Лявинець: Інтерактивні методи навчання на початковому етапі вивчення хімії | відкрити |
Іванна Виноградова: Використання ігрової технології “QUIZ” для активації пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії | відкрити |
Галина Романів: Застосування підходу POGIL та моделі 5e для мотивації навчальної діяльності учнів на уроках природничих дисциплін | відкрити |
Олена Лут, Юлія Шафорост: Впровадження дидактичних ігрових технологій у віртуальному контексті на різних етапах уроку хімії в загально-освітніх школах | відкрити |
Ольга Кузишин, Ірина Малахова, Лілія Мідак, Оксана Чубій: Гейміфікація уроку хімії як засіб підвищення мотивації учнівства до навчання | відкрити |
Тетяна Коваль: Віртуальний хімічний експеримент як важливий засіб активізації навчальної активності студентів | відкрити |
Микола Тупичак: Застосування віртуальних технологій для підвищення рівня розуміння та зацікавленості учнів органічною хімією | відкрити |
Дмитро Мельник: Вплив системи оцінювання на мотивацію студента до навчання | відкрити |
Ганна Сирова: Шляхи зацікавлення майбутніх лікарів хімічними дисциплінами | відкрити |
Ірина Фурманець, Юрій Сливка: Формування стійкого інтересу до вивчення хімії через призму сучасних наукових відкриттів, |
відкрити |
Софія Юсип, Зіновія Шпирка, Лариса Ковальчук: Вивчення сформованості дослідницьких умінь учнів з хімії у контексті дослідження дослідницької діяльності | відкрити |
Ірина Брюховецька, Юлія Якимець: Використання методу проектів на уроках хімії – важлива вимога сучасної шкільної освіти | відкрити |
Оксана Зубака, Ігор Барчій, Артем Погодін, Дмитро Марків: Проектна робота при вивченні хімії | відкрити |
Любомир Шевчук, Лілія Дубенська, Ярослав Каличак:. Оцінювання навчальних групових проєктів з хімії | відкрити |
Альона Самуйлик. Сучасне навчання хімії через впровадження стем-лабораторій | відкрити |
Наталя Муць, Оксана Заремба, Олексій Павлюк: STEM проєкт “Полімери” | відкрити |
Олена Трубчаніна: Підхід STEM як фокус розвитку YouTube каналу “Олена Трубчаніна. Зрозуміти хімію” | відкрити |
Надія Литвин: Інновації в хімічній освіті | відкрити |
Оксана Заремба, Наталія Муць, Олексій Павлюк, Світлана Пукас, Роман Гладишевський: Комп’ютерні технології – невід’ємний елемент сучасної хімічної освіти |
відкрити |
Тетяна Лісовська: Інноваційні інформаційні технології в освіті | відкрити |
Наталія Мельниченко: Платформа дистанційної освіти “Мій клас” | відкрити |
Андрій Янишин: Освітня платформа “Мій клас” як засіб формувального оцінювання | відкрити |
Ольга Сташків: Використання віртуальних лабораторій у хімічній освіті | відкрити |
Світлана Большаніна, Тетяна Диченко: Застосування платформи MIX для організації електронного навчання в СумДУ | відкрити |
Ольга Михайлишин: Використання віртуальної лабораторії Labster на уроках хімії | відкрити |
Наталія Хмель: Застосування CORINTH для візуалізації навчального матеріалу шкільного курсу хімії | відкрити |
Мирослава Мороз: Використання інтерактивних методів навчання на заняттях хімії та біології | відкрити |
Олена Стаднічук: Потенціал ІКТ для діагностики якості знань | відкрити |
Оксана Мельник, Софія Мельник: Електронні підручники для якісного навчального процесу | відкрити |
Олена Рахлицька, Тетяна Щербакова, Олена Гузенко, Анна Рахлицька, Антоніна Ніколенко: Інноваційні методи навчання при вивченні аналітичної хімії | відкрити |
Світлана Коптєва: Mind mapping – ефективний інструмент при вивченні органічної хімії | відкрити |
Уляна Глущенко: Використання ШІ в освітньому процесі | відкрити |
Олексій Павлюк, Оксана Заремба, Наталя Муць: Про обмеження використання СhatGPT у навчальному процесі | відкрити |
Оксана Герцик, Мирослава Ташак: Полімери і забруднення довкілля | відкрити |
Діна Соляк: Ментальне здоров’я та збалансоване харчування | відкрити |
Христина Міліянчук, Роман Гладишевський: Квантові ефекти у наночастинках: нобелівська премія з хімії 2023 року | відкрити |