IХ Науково-методична конференція «Сучасні тенденції навчання хімії» – 2023

 

У Львівському національному університеті імені Івана Франка за ініціативи кафедри неорганічної хімії та підтримки Департаменту освіти і науки Львівської обласної військової адміністрації, Міністерства освіти і науки України 7-8 квітня 2023 року відбулась ІХ Науково-методична конференція «Сучасні тенденції навчання хімії», учасники якої мали на меті обговорити актуальні питання хімічної освіти. Цьогоріч конференція відбулася у змішаному форматі.

З вітальним словом до учасників конференції звернувся голова організаційного комітету, проректор з наукової роботи Львівського університету, академік НАН України, професор Роман Гладишевський, який наголосив на необхідності забезпечення неперервності освітнього процесу, особливому значенні хімії з-поміж природничих наук, підготовці фахівця з аналітичним і критичним мисленням, спроможного реалізувати себе в галузях освіти, науки, виробництва. «Наші весняні освітянські зустрічі дають змогу поділитися своїм професіоналізмом, знаннями, напрацюваннями, досвідом, окреслити шляхи вдосконалення викладацької майстерності, протистояти викликам сьогодення. Цьогоріч ми розпочинаємо конференцію у святковий день, тож нехай світле свято принесе нам усім Благу Вість про нашу Перемогу», – зазначив Роман Гладишевський.

До участі у конференції зголосилися понад 170 освітян з шістдесяти закладів шкільної, позашкільної, фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти зі Львова та області, Києва, Вінниці, Дніпра, Івано-Франківська, Нововолинська, Одеси, Полтави, Ужгорода, Харкова, Чернівців.

Учасників конференції також привітали: генеральний директор Директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України Олег Єресько, генеральний директор Директорату науки та інновацій Міністерства освіти і науки України Ігор Таранов, начальниця відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Управління освіти та інновацій Департаменту освіти і науки Львівської ОВА Ірина Сислюк. Вони відзначили потребу держави у фахівцях-хіміках і вчителях хімії та висловили сподівання, що запропоновані до обговорення і дискусії питання, дозволять віднайти шляхи вирішення основних питань хімічної освіти і дадуть імпульс до нових наукових звершень.

Під час роботи конференції учасники виголосили низку пленарних доповідей та усних повідомлень. Про трансформацію дидактичних принципів навчання хімії в контексті воєнного часу, які мають слугувати вихованню патріотизму, громадянської відповідальності здобувачів освіти, вселяти оптимізм і переконаність у нашій перемозі наголосила професорка, головна наукова співробітниця Відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України Людмила Величко. Завідувачка кафедри хімії та методики викладання хімії Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка професорка Надія Шиян зупинилась на сучасних освітніх технологіях і трендах, які слугують інструментарієм для здобуття школярами якісної освіти. Журналістка, провідна редакторка видавництва «Ранок», директорка освітньо-реабілітаційного центру «Кристал’НЯ» Вікторія Круглова порушила питання впровадження концепції Нової української школи під час війни. Професорка кафедри природничо-математичної освіти КЗ ЛОР «Львівський інститут післядипломної педагогічної освіти» Марія Савчин, директорка комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради», вчителька хімії Дрогобицького наукового ліцею імені Богдана Лепкого Галина Марчук і доцентка кафедри хімії середовища та хімічної освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Лілія Мідак у доповідях закцентували увагу на науково-дослідницькій діяльності учителя хімії, підвищенні ефективності уроків хімії на основі зворотного дизайну, використанні доповненої реальності в шкільному курсі хімії. Професор Національного університету «Львівська Політехніка» Володимир Старчевський ознайомив учасників з закономірностями та особливостями чинного стандарту назв хімічних елементів та простих речовин. Доцент кафедри неорганічної хімії Львівського університету Олексій Павлюк висвітлив сучасні підходи до підготовки вчителя хімії у Львівському національному університеті імені Івана Франка.

Доповідачі наукового зібрання приділили увагу національно-патріотичному вихованню на уроках хімії; доцільності навчання хімії в молодшій школі; особливостям формування пізнавального інтересу, дослідницьких умінь і компетентностей учнів як на уроках хімії, так і на базі освітнього простору Lviv Open Lab; розвиткові творчого і логічного мислення школярів; впровадженню STEM-освіти; застосуванню сучасних педагогічних технологій навчання (інформаційно-комунікативних, інтерактивних, міжпредметних звʼязків тощо).

Значну увагу у доповідях приділено методичній підготовці вчителів природничих дисциплін у закладах вищої освіти, зокрема, формуванню безпекових компетентностей вчителя хімії в сучасних умовах, важливості практичної підготовки здобувачів спеціальностей «Хімія» та «Середня освіта (Хімія)», пріоритетним напрямам наукових досліджень у галузі хімії та впровадженню їхніх результатів у фахову підготовку вчителя.

На заключному засіданні з доповіддю про вчених Львівської наукової кристалохімічної школи виступили академік НАН України, професор Роман Гладишевський та доцентка кафедри неорганічної хімії Світлана Пукас. Мотиваційним був виступ декана хімічного факультету Григорія Дмитріва, який у своєму виступі «10 причин стати хіміком» розповів про навчання, наукову роботу, самоврядування і громадську активність, академічну мобільність, дозвілля та можливості працевлаштування студентів хімічного факультету. Перший проректор Львівського національного університету імені Івана Франка Андрій Гукалюк ознайомив присутніх із особливостями Вступної кампанії – 2023.

У заключному слові голова оргкомітету конференції Роман Гладишевський зазначив, що такі освітянські форуми необхідні для обговорення проблем хімічної освіти, обміну досвідом та цікавими ідеями, що сприяє популяризації хімічних знань і підвищенню якості підготовки здобувачів освіти, та подякував присутнім за участь у конференції.

За результатами роботи конференції прийнято ухвалу.

 

Програма конференції

Тези доповідей

ОБКЛАДИНКА

Людмила Величко. Трансформація дидактичних принципів навчання хімії в контексті воєнного часу.
Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ
Відкрити
Надія Шиян. Основні тенденції, виклики та тренди в освіті.
Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Відкрити
Вікторія Круглова. НУШ і базова школа, або освіта під час війни.
Видавництво “Ранок”,
Освітньо-реабілітаційний центр “Кристал’НЯ”, м. Новояворівськ
Відкрити
Марія-Віра Савчин. Науково-дослідницька діяльність учителя хімії.
КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”
Відкрити
Галина Марчук. Підвищення ефективності уроку хімії на основі зворотного дизайну.
Комунальна установа “Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради”
Дрогобицький науковий ліцей імені Богдана Лепкого Дрогобицької міської ради Львівської області
Відкрити
Лілія Мідак. Доповнена реальність в шкільному курсі хімії.
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Відкрити
Олексій Павлюк, Оксана Зелінська. Сучасні підходи до підготовки вчителя хімії у Львівському університеті.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Леся Серафим. Національно-патріотичне виховання на уроках хімії.
“Центр професійного розвитку педагогічних працівників” Новояворівської міської ради
Шклівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Мар’яна Корчака
Відкрити
Ірина Войтович. Як мир знайти у час війни?
ВСП “Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій”
Відкрити
Ірина Брюховецька, Лілія Кметик. Реалізація принципу історизму при вивченні хімії в закладах загальної середньої освіти.
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Відкрити
Юлія Кузик, Богдан Котур. Використання міжпредметних зв’язків як важливий засіб підвищення якості знань на уроках хімії.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Діна Соляк, Формування в учнів навичок і вмінь – важливе завдання освіти.
Середня загальноосвітня школа №36 м. Львів
Відкрити
Володимир Ткач, Марта Кушнір, Лілія Нікітченко. Деякі методичні аспекти використання системи штучного інтелекту “ChatGPT” при підготовці до уроку хімії вчителів та учнів.
Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича
Університет Порту, Португалія
Чернівецький міський ліцей №5 “Оріяна”
Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського
Відкрити
Софія Юсип, Зіновія Шпирка, Лариса Ковальчук. Формування дослідницьких умінь учнів у процесі вивчення хімії.
Середня загальноосвітня школа №27 м. Львова імені героя Небесної Сотні Юрія Вербицького
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Катерина Степанович, Богдан Котур Використання хімічного експерименту у загальноосвітніх навчальних закладах.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Зіновія Шпирка, Богдан Котур Трактування понять “каталізаторˮ та “каталітична реакція” у підручниках з хімії для закладів середньої освіти.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Марія Хрептак, Софія Юсип. Молодий та сучасний вчитель. Роздуми після навчальної практики.
Львівський національний університет імені Івана Франка,
Середня загальноосвітня школа №27 м. Львова імені героя Небесної Сотні Юрія Вербицького
Відкрити
Галина Деркач, Анжела Дмитрів, Світлана Кукурудз. Підвищення кваліфікації викладачів як невід’ємна складова забезпечення якості освіти.
Івано-Франківський національний медичний університет
Відкрити
Іванна Стерчо, Степан Мільович, Віталій Дзямко, Августина Микула, Світлана Горват, Ігор Барчій. Залежність між результатами ЗНО та навчальними досягненнями студентів Навчально-наукового інституту хімії та екології.
Держаний вищий навчальний заклад “Ужгородський національний університет”
Відкрити
Тетяна Щербакова, Олена Рахлицька, Олена Гузенко, Денис Снігур, Сергій Топоров. Особливості організації науково-дослідницької роботи здобувачів в умовах комбінованої очної та очно-дистанційної форми навчання хімії у ЗВО.
Одеський національний університет імені І.І. Мечникова
Відкрити
Марія-Божена Тунська, Зіновія Шпирка, Лариса Ковальчук. Модель формування культури здоров’я студентів природничих факультетів під час вивчення хімічних дисциплін.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Роман Гладишевський, Світлана Пукас. Успішність студентів із циклу хімічних дисциплін.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Володимир Павлюк, Зіновія Шпирка, Оксана Зелінська. Вивчення окисно-відновних реакцій в курсі загальної та неорганічної хімії для студентів біологічного факультету.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Ярослав Галаджун, Зіновій Яремко. Безпекові компетентності вчителя хімії в сучасних умовах.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Лілія Дубенська, Ольга Жак, Ольга Коркуна. Особливості викладання курсу “Аналітична хімія” здобувачам спеціальності “Середня освіта (Хімія)”.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Тетяна Щербакова, Олена Гузенко, Олена Рахлицька, Денис Снігур, Анна Бродарська. Методологічні особливості структурування навчального матеріалу при викладанні курсу “Аналітична хімія”.
Одеський національний університет імені І.І. Мечникова
Відкрити
Ольга Жак, Ольга Коркуна, Лілія Дубенська. Практичне застосування знань в галузі аналітичної хімії через вибіркові компоненти ОП “Середня освіта (Хімія)”.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Володимир Дутка, Наталія Ощаповська, Ярослав Ковальський. Застосування сучасних математичних та квантово-хімічних програм при вивченні хімічних дисциплін.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Дарина Кравченко, Оксана Заремба, Олексій Павлюк. Використання інтерактивних відео під час навчання хімії у ЗВО.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Марія Коник, Зіновія Шпирка, Оксана Зелінська. Педагогічні практики студентів хімічного факультету – шлях до професійного зростання.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Ірина Брюховецька Формування готовності здобувачів вищої освіти до проходження педагогічної практики.
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Відкрити
Михайло Яцишин, Ольга Жак, Роман Мартяк. Роль та значення виробничої практики студентів-хіміків у освітньому процесі.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Ольга Сташків. Інтеграція дисципліни “Фізична та колоїдна хімія ” в науки про організм людини.
КЗВО ЛОР “Львівська медична академія імені Андрея Крупинського”
Відкрити
Надія Рущак, Уляна Сікорин, Андрій Стецьків, Лариса Стецьків. Фармацевтична хімія як складова професійно-орієнтованої підготовки фахівців спеціальності “Фармація”.
Івано-Франківський національний медичний університет
Ліцей №5 Івано-Франківської міської ради
Відкрити
Анжела Дмитрів, Галина Деркач, Наталія Леочко. Особливості використання хмарних технологій під час викладання хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті.
Івано-Франківський національний медичний університет
Відкрити
Андрій Стецьків, Надія Рущак, Уляна Сікорин, Лариса Стецьків. Самостійна робота студентів фармацевтичного факультету ІФНМУ під час лекцій.
Івано-Франківський національний медичний університет
Ліцей №5 Івано-Франківської міської ради
Відкрити
Мирослава Лихтей. Мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки.
Ліцей №1 імені Івана Франка м. Дрогобича,
Нагуєвицька середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області
Відкрити
Марія Дзевенко. Інтерактивні засоби мотивації та навчання на уроках хімії.
Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут
Відкрити
Наталія Думанчук, Михайло Яцишин. Мотивація до вивчення хімії в школі.
Загальноосвітня школа №1 м. Радехів
Львівський медичний інститут
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Наталія Заціха. Хімія 5 клас. Чи це можливо?..
КЗ ЛОР “Львівська загальноосвітня санаторна школа №1 І-ІІІ ступенів імені Б.-І. Антонича”
Відкрити
Наталія Паращак. Мотивація учнів під час змішаного навчання.
Навчально-виховний комплекс “Середня загальноосвітня школа №2 – гімназія”, м. Трускавець
Відкрити
Ірина Фурманець, Оксана Зелінська, Марія Коник. Підвищення зацікавленості школярів до вивчення хімії.
Львівський національний університет імені Івана ФранкаВідкрити
Людмила Левицька. Мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії.
Комунальна установа “Центр професійного розвитку педагогічних працівників” Яворівської міської ради
Залузький заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Яворівської міської ради Львівської області
Відкрити
Ольга Галатин. “Громадянська відповідальність”, “Здоров’я і безпека”,Екологічна безпека і сталий розвиток у формуванні пізнавального інтересу та розвитку творчого мислення на уроках хімії.
Миколаївський ліцей Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області
Відкрити
Наталя Карганова. Мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення навчальних предметів.
Комунальний заклад освіти “Середня загальноосвітня школа №10 ім. І. І. Манжури” Дніпровської міської ради
Відкрити
Надія Верменічева. Хімічні комікси як мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії – важливої природничої науки.
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №13, м. Львів
Відкрити
Наталія Котик. Мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки.
Загальноосвітня школа І-ІІ-ІІІ ступенів с. Павлів Червоноградського району Львівської області
Відкрити
Іванна Виноградова. Навчальна екскурсія – важливий засіб освіти, виховання і профорієнтації учнів.
Ліцей № 28 Львівської міської ради
Відкрити
Наталія Гишка. Формування стійкого інтересу та розвиток мотивації учнів на уроках хімії.
Городоцький заклад загальної середньої освіти №4 І-ІІІ ступенів імені Тараса Кулєби та Андрія Одухи Городоцької міської ради Львівської області
Відкрити
Ірина Пальцева. STEM-освіта: сучасні підходи та перспективи впровадження.
Великомостівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів
Відкрити
Ольга Григор’ян. STEM по-українськи: концепція розвитку STEM-освіти 2027.
Комунальний заклад загальної середньої освіти “Гімназія №2” Дніпровської міської ради
Відкрити
Оксана Окулова. STEM-проєкти на уроках хімії
Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Івана Франка Івано-Франківської селищної ради
Відкрити
Микола Лехновський, Аліна Склярова, Григорій Дмитрів. STEAM LAB – комплексна навчальна програма в неформальній освіті.
Освітній простір Lviv Open Lab,
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Надія Оринчак. Застосування STEM-освіти під час дистанційного навчання хімії.
Ліцей “Оріяна” Львівської міської ради
Відкрити
Любомир Гаврищук, Андрій Стецьків. Використання STEM-технологій як спосіб підвищення мотивації на заняттях з хімії.
Івано-Франківський національний медичний університет
Відкрити
Віра Гуменчук, Наталія Муць, Олексій Павлюк. STEM-проєкт “Вода”.
Католицький ліцей “Школа святої Софії”, м. Львів
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Уляна Глущенко. Сучасний урок хімії.
Яворівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Яворівської міської ради Львівської області
Відкрити
Аліна Склярова, Зіновія Шпирка. Інтерактивні технології навчання на уроках хімії
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Орися Кіцак. Розвиток ключових компетентностей здобувачів освіти за допомогою інтерактивних вправ при вивченні хімії.
Бібрський опорний ліцей імені Уляни Кравченко
Відкрити
Оксана Пуравець. Використання сучасних технологій на уроках хімії.
Турківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступеня №1
Відкрити
Галина Косик. Впровадження в навчальний процес бінарних та інтегрованих уроків під час вивчення хімії.
Гімназія “Тривіта” Львівської міської ради
Відкрити
Ольга Туриця. Застосування кейс-технологій під час вивчення хімічних дисциплін.
ВСП “Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій”
Відкрити
Мирослава Думас. Використання квесту як ігрової технології на уроках хімії.
Волицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Сокальської міської ради Червоноградського району
Відкрити
Наталія Ощаповська, Володимир Дутка. Використання 3D-друку в освітньому просторі.
Нововолинський ліцей №1 Нововолинської міської ради Волинської області
Відкрити
Олена Ільків. Дослідницькі проєкти як метод формування фахових компетентностей студентів коледжу.
ВСП “Львівський фаховий коледж харчових технологій та бізнесу Національного університету харчових технологій”
Відкрити
Євгенія Біла, Микола Обушак. Стартапи в хімії. Історія і сьогодення.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Ольга Михайлишин. Використання екосистеми Go-Lab на уроках хімії.
Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Івана Франка Івано-Франківської селищної ради
Відкрити
Людмила Жировецька. Використання інструментів програми mozaBook для розвитку критичного мислення учнів на уроках хімії.
Середня загальноосвітня школа №13 І-ІІІ ступенів м. Львова
Відкрити
Олег Деленко, Світлана Деленко. Мудборд як одна із складових проєктного навчання на уроках хімії.
Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ступенів імені Т. Шевченка
Савчинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Сокальської міської ради
КЗ “Сокальська Мала академія наук учнівської молоді імені Ігоря Богачевського”
Відкрити
Любов Дудчак. Сучасні підходи до навчання на заняттях хімії
ВСП “Львівський фаховий коледж транспортної інфраструктури Національного університету “Львівська політехніка”
Відкрити
Ірина Рибак. Особливості викладання хімії в середній школі в сучасних умовах.
Середня загальноосвітня школа №41 м. Львова
Відкрити
Любов Браташ. Підходи до дистанційного навчання
Добротвірський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Червоноградського району Львівської області
Відкрити
Артем Циба. Формування предметних компетентностей у старшокласників при вивченні хімії в процесі дистанційного навчання.
Комунальний заклад освіти “Навчально-виховний комплекс №42 “Школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) Дніпровської міської ради”
Відкрити
Наталія Макітра. Інструментарій педагога для віддаленого (дистанційного) навчання.
Городоцький заклад загальної середньої освіти №3 I-III ступенів імені Героя України Івана Бльока Городоцької міської ради Львівської області
Відкрити
Неоніла Тютько. Інновації в хімічній освіті, дистанційне викладання хімічних дисциплін.
Чижиківський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Підберізцівської селищної ради Львівського району
Відкрити
Дмитро Мельник, Оксана Мельник. Оволодіння практичними навичками з хімії в аудиторії та дистанційно.
Івано-Франківський національний медичний університет
Відкрити
Наталія Сташків. Досвід дистанційного викладання предмету “Природничі науки” (хімічний модуль) у фаховому коледжі.
ВСП “Технологічний фаховий коледж Національного університету “Львівська політехніка”
Відкрити
Оксана Заремба, Наталія Муць, Мирослава Курилас. Хімічний експеримент як засіб наочності під час змішаного та дистанційного навчання хімії.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Наварійський ліцей Пустомитівської міської ради
Відкрити
Світлана Білик. Нестандартні форми та методи роботи під час викладання хімії.
Зубрянський ліцей Солонківської сільської ради
Відкрити
Оксана Николаїшин. Формування пізнавального інтересу учнів до вивчення хімії.
Ліцей №4 імені Лесі Українки Дрогобицької міської ради
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Відкрити
Леся Яцків. Розвиток творчого мислення в процесі розв’язування задач на уроках хімії.
Дашавський ліцей Стрийської міської ради
Відкрити
Марія-Віра Савчин. Діяльнісний підхід – складова роботи вчителя хімії.
КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”
Відкрити
Тетяна Таюжин, Галина Ковальчук. Використання онлайн-ресурсів у роботі сучасного вчителя хімії.
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Відкрити
Юрій Лучшев, Наталія Разумейко. Легке розв’язування нелегких задач.
Дрогобицький науковий ліцей імені Богдана Лепкого Дрогобицької міської ради Львівської області
Відкрити
Юрій Сливка. Сучасні проблеми утилізації вуглекислого газу та генерації кисню як мотиваційний інструмент у навчальному процесі.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Христина Міліянчук, Роман Гладишевський. Клік-хімія для конструювання молекул: Нобелівська премія з хімії 2022 року.
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити

Інформація

Шановні колеги!
Запрошуємо Вас взяти участь у ІX Науково-методичній конференції “Сучасні тенденції навчання хімії”, яка відбудеться 7-8 квітня 2023 року на хімічному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка у змішаному форматі.
Напрями роботи конференції:
навчання хімії у закладах освіти;
методична підготовка учителів природничих дисциплін у закладах вищої освіти;
мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки;
STEM-освіта;
науково-дослідницька складова діяльності вчителя хімії;
інновації в хімічній освіті, дистанційне викладання хімічних дисциплін;
пріоритетні напрями наукових досліджень у галузі хімії та впровадження їхніх результатів у фахову підготовку вчителя.
З вітальним словом виступлять:
Володимир Мельник, ректор Львівського національного університету імені Івана Франка
Олег Єреськогенеральний директор Директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України
Олег Паскадиректор Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації
Павло Хобзейдиректор КЗ ЛОР “Львівський інститут післядипломної педагогічної освіти”
Роман Гладишевськийпроректор з наукової роботи Львівського національного університету імені Івана Франка, голова оргкомітету конференції
Ключові доповіді виголосять:
Людмила Величкоголовний науковий співробітник Відділу біологічної, хімічної та фізичної освіти Інституту педагогіки НАПН України
Надія Шиянзавідувачка кафедри хімії та методики викладання хімії Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка
Марія-Віра Савчинпрофесорка кафедри природничо-математичної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
Вікторія Кругловапровідна редакторка видавництва “Ранок”, директорка освітньо-реабілітаційного центру “Кристал’НЯ”, м. Новояворівськ
Галина Марчукдиректорка комунальної установи Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради, вчителька хімії Дрогобицького наукового ліцею імені Богдана Лепкого
Лілія Мідакдоцентка кафедри хімії середовища та хімічної освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Володимир Старчевськийпрофесор кафедри фізичної, аналітичної і загальної хімії Національного університету Львівська Політехніка
Олексій Павлюкдоцент кафедри неорганічної хімії Львівського національного університету імені Івана Франка
Реєстрація учасників 7 квітня 2023 року з 900, урочисте відкриття конференції о 1000 за адресою: м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 6/8, ауд. №2.
До засідань можна буде долучитись дистанційно на платформі Zoom:
Тема: IX Науково-методична конференція “Сучасні тенденції навчання хімії”
Час: Apr 7, 2023 10:00 Kyiv
https://us06web.zoom.us/j/89347935039?pwd=SmEyUEVaV2dnd01UZTZGRlNlWEpwUT09
Ідентифікатор конференції: 893 4793 5039
Пароль входу: 651724
Інформаційне повідомлення
Реєстраційна форма