VIII Науково-методична конференція «Сучасні тенденції навчання хімії» – 2022

Шановні учасники VІIІ Науково-методичної конференції “Сучасні тенденції навчання хімії”!

У сьогоднішній драматичний для всієї України час вітаю Вас у Львівському національному університеті імені Івана Франка. Для нашої освітянської спільноти весняні дні зазвичай означали теплі зустрічі на нашій традиційній конференції, які давали змогу поділитися своїми напрацюваннями, взаємозбагатитися досвідом, окреслити шляхи вдосконалення викладацької майстерності. Цьогоріч у наше життя з вторгненням в Україну російського агресора прийшла війна. І відразу після першого потрясіння з’явилося розуміння необхідності згуртування для спільної праці на перемогу. Я переконаний, що кожен спрямовує усі можливі зусилля на підтримку фронту. Разом з тим, важливим завданням є втримування сильного тилу, де сьогодні наша зброя – якісна освіта. Ми не сумніваємося в нашій перемозі, поверненні всіх законних територій. І тоді першочерговим завданням стоятиме відбудова варварськи пошкоджених загарбником населених пунктів, відновлення роботи шкіл, університетів та інших закладів освіти і – найголовніше – збереження людського потенціалу, освітніх традицій, наукових шкіл. Ми не дозволимо ворогу руйнувати нашу інтелектуальну міць, тому оргкомітет прийняв рішення про проведення конференції з урахуванням теперішніх умов. Віртуальна платформа буде відкритою для учасників і в майбутньому (тези і презентації прошу продовжувати надсилати на адресу конференції). Нехай вона стане фундаментом для синергії всіх наших зусиль, спрямованих на надання якісної хімічної освіти, що в свою чергу є основою високих технологій, зміцнення обороноздатності країни, забезпечення екологічної безпеки, розвитку медицини, вирішення гуманітарних проблем – викликів, які ми не оминемо в час розбудови сильної країни та стабільного суспільства.

З вірою у перемогу!
Слава Україні! Героям слава!
Роман Гладишевський

Інформація

18 березня 2022 року у Львівському національному університеті імені Івана Франка розпочав роботу онлайн-майданчик VIІІ Науково-методичної конференції “Сучасні тенденції навчання хімії” для обговорення актуальних питань природничої освіти:

    • навчання хімії у закладах освіти;
    • методична підготовка учителів природничих дисциплін у закладах вищої освіти;
    • мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки;
    • STEM-освіта;
    • науково-дослідницька складова діяльності вчителя хімії;
    • інновації в хімічній освіті, дистанційне викладання хімічних дисциплін;
    • пріоритетні напрями наукових досліджень у галузі хімії та впровадження їхніх результатів у фахову підготовку вчителів.

Перше інформаційне повідомлення

 

УВАГА!  У зв’язку із вторгненням в Україну російського агресора конференція проводиться у заочному форматі, а терміни реєстрації учасників та подання тез залишаються відкритими.
Для участі просимо реєструватися на інтернет-сторінці конференції та надсилати тези доповідей за одним із обраних напрямів.

Реєстраційна форма

Вибрані доповіді

Деленко О.Л., Деленко С.П. Науково-дослідницька діяльність у роботі вчителя хімії.


Відкрити

Дзевенко М.В., Писарєва Н.П. Особливості організації навчального процесу на уроках хімії у Львівському ліцеї імені Героїв Крут.


Відкрити
Лехновський М., Дмитрів Г. Перший науковий театр як засіб популяризації хімії.


Відкрити
Савчин М.М. Розвиток креативності та творчих здібностей учнів засобами хімічної науки.


Відкрити

Сафіяник О.І. Уроки хімії в STEM-лабораторії.

Відкрити

Тези доповідей

ОБКЛАДИНКА

Марія-Віра Савчин. Розвиток креативності та творчих здібностей учнів засобами хімічної науки
КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”
Відкрити
Ірина Войтович. Хімія і сучасне покоління: виклики і шляхи їх вирішення
ВСП “Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій”
Відкрити
Ольга Бараняк. Сучасне заняття з хімії: традиційні та інноваційні підходи
ВСП “Львівський фаховий коледж харчової та переробної промисловості Національного університету харчових технологій
Відкрити
Марія Дзевенко, Наталія Писарєва. Особливості організації навчального процесу на уроках хімії у Львівському ліцеї імені Героїв Крут
Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут
Відкрити
Марія-Божена Тунська, Зіновія Шпирка, Лариса Ковальчук. Формування культури здоров’я студентів у процесі вивчення хімічних дисциплін як проблема дослідження
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Андрій Стецьків, Лариса Стецьків. Вивчення хімічних дисциплін в ІНФМУ за допомогою мультимедійних технологій
Івано-Франківський національний медичний університет
Ліцей №5 Івано-Франківської міської ради
Відкрити
Оксана Зелінська. Розвиток особистісного потенціалу студента під час вивчення дисципліни “Матеріали, що змінюють світ”
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Наталія Каркавчук. Створення курсу “Медична хімія” на платформі Moodle
Львівський медичний фаховий коледж “Монада”
Відкрити
Марія Коник, Зіновія Шпирка. Формування загальних і фахових компетентностей студентів під час навчальної (ознайомчої) практики
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Андрій Стецьків, Лариса Стецьків. Міжсесійне тестування – основа контролю самостійної роботи студентів заочної форми навчання
Івано-Франківський національний медичний університет
Ліцей №5 Івано-Франківської міської ради
Відкрити
Богдан Котур. З досвіду організації викладання хімії студентам-іноземцям університету
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Ольга Туриця. Професійний розвиток викладача хімічних дисциплін
ВСП “Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій”
Відкрити
Бодан Остапович, Маріанна Бужанська. SWOT-аналіз – саморефлексія педагогічної діяльності
Львівський національний університет імені Івана Франка
Львівський торговельно-економічний університет
Відкрити
Діна Соляк. Сучасні тенденції формування мотивації освітньої діяльності як одного з чинників інтенсифікації навчально-виховного процесу
ВСП “Львівський фаховий коледж харчової і переробної промисловості Національного університету харчових технологій”
Відкрити
Людмила Солдаткіна. Гейміфікація як засіб підвищення мотивації та якості навчання в ЗВО
Одеський національний університет імені І.І. Мечникова
Відкрити
Микола Лехновський, Григорій Дмитрів. Перший науковий театр як засіб популяризації хімії
Перший науковий театр
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Олена Трубчаніна. Короткий опис освітньої розробки “YouTube канал “Олена Трубчаніна Зрозуміти ХІМІЮ”
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №9 Покровської міської ради Донецької області
Відкрити
Марія-Віра Савчин. Міжпредметні зв’язки – засіб формування міжпредметних компетентностей
КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”
Відкрити
Віра Боринець. Інтеграція змісту предметів природничої галузі в умовах НУШ на рівні базової середньої освіти
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Відкрити
Оксана Сафіяник. Уроки хімії в STEM-лабораторії
Стрийська середня загальноосвітня школа №3 I-III ступенів імені І.Я. Франка
Відкрити
Роман Гладишевський, Світлана Пукас. Поняття симетрії при вивченні хімії та інших наук
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Оксана Кордан, Василь Кордан. Пропедевтика хімічних та екологічних знань на прикладі хімічних джерел енергії
Ставчанський НВК “Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Олена Лут, Юлія Шафорост. Науково-дослідницька діяльність вчителя в освітньому середовищі
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Відкрити
Олег Деленко, Світлана Деленко. Науково-дослідницька діяльність у роботі вчителя хімії
Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ступенів імені Т. Шевченка
Савчинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Сокальської міської ради
КЗ “Сокальська Мала академія наук учнівської молоді імені Ігоря Богачевського”
Відкрити
Галина Гаврилюк. Використання проєктних технологій для активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів в процесі вивчення хімії
Тернопільський фаховий коледж харчових технологій і торгівлі
Відкрити
Наталія Паращак. Уроки-дослідження для формування критичного мислення на уроках хімії
Навчально-виховний комплекс “Середня загальноосвітня школа №2-гімназія” м.Трускавець
Відкрити
Юлія Ниркова. Кейс-метод як форма інтерактивного навчання хімії майбутніх фахівців
Фаховий медико-фармацевтичний коледж Полтавського державного медичного університету
Відкрити
Ольга Селедець-Суль. Дистанційне навчання на уроках хімії
Ліцей №81 імені Петра Сагайдачного Львівської міської ради
Відкрити
Оксана Зубака, Євген Переш, Ігор Барчій. Про дистанційне навчання у процесі вивчення хімічних дисциплін
Ужгородський національний університет
Відкрити
Оксана Заремба, Наталія Муць, Олексій Павлюк. Платформи дистанційного навчання
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Галина Окрепка. Цифорові інструменти викладання хімії
Буковинський державний медичний університет
Відкрити
Марія Дзевенко, Ольга Жак, Лілія Дубенська. Академічна доброчесність і онлайн перевірка знань
Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Уляна Глущенко. Онлайн-сервіси на уроках хімії
Яворівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Яворівської міської ради Львівської області
Відкрити
Людмила Жировецька, Використання сервісів Google для дистанційного навчання
Середня загальноосвітня школа №13 мЛьвова
Відкрити
Наталія Каркавчук, Наталія Сташків. Як допомогти студентові закладу передвищої фахової освіти успішно скласти ЗНО з хімії в умовах дистанційного навчання
Львівський медичний фаховий коледж “Монада”
ВСП “Технологічний фаховий коледж Національного університету “Львівська політехніка”
Відкрити
Володимир Дутка. Комп’ютерні програми для вивчення фізичної та квантової хімії
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Лілія Дубенська. Про реформу Міжнародної системи одиниць SI
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Христина Міліянчук, Роман Гладишевський. Асиметричний органокаталіз: Нобелівська премія з хімії 2021 року
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Ірина Мороз. Мотиваційні чинники вивчення хімії у 7 класі
Луцький національний технічний університет
Луцький ліцей №14 імені Василя Сухомлинського
Відкрити
Оксана Журовська. Мотивація і формування стійкого інтересу до вивчення хімії як природничої науки
Раківський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів – філія Воютицького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Ігоря Добровольського
Відкрити
Юлія Кузик, Аліна Склярова, Зіновія Шпирка. Чинники успішного навчання учнів на уроках хімії
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Тетяна Гриник, Марія Коник, Оксана Зелінська. Популяризація хімічних знань у школі
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Надія Оринчак. Використання інноваційних ресурсів ІКТ на уроках хімії
Ліцей “Оріяна” Львівської міської ради
Відкрити
Іванна Виноградова, Зіновія Шпирка. Організація та проведення навчальної практики студентів хімічного факультету в умовах дистанційного навчання
Ліцей № 28 Львівської міської ради
Л
ьвівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити
Олександра Головач. Домашній експеримент з хімії під час дистанційного навчання
Ліцей №3 м. Мостиська Мостиської міської ради Львівської області
Відкрити
Євгенія Біла, Аліна Склярова, Тетяна Гриник, Юлія Кузик, Мар’яна Далик. Казкотерапія при викладанні курсу “Органічна хімія”
Львівський національний університет імені Івана Франка
Відкрити

Обговорення освітньо-професійної програми Середня освіта (Хімія)

Для колективу хімічного факультету Львівського університету надзвичайно важливі Ваші пропозиції та зауваження до освітньо-професійної програми спеціальності 014.06 Середня освіта (Хімія).

Ознайомитися  ОПП та навчальним планом.

Пропозиції надсилати на адресу гаранта (Олексій Павлюк oleksiy.pavlyuk@lnu.edu.ua).