VI Науково-методична конференція «Сучасні тенденції навчання хімії» – 2020
Шановні учасники VI Науково-методичної конференції “Сучасні тенденції навчання хімії”!
Вітаю Вас від імені організаторів з Львівського національного університету імені Івана Франка. Для нас вже стало традицією навесні ділитися своїми напрацюваннями, спостереженнями та міркуваннями щодо навчання хімії. Сьогодні ми зібралися у дистанційному режимі, однак, впевнений, що і наше заочне спілкування стане ефективним і продуктивним, а ми наберемося натхнення та мотивації, щоб наступного року знову обмінюватися нашими новими досягненнями. Це також нагода апробувати нові технології комунікацій, які займають важливе місце в сучасному суспільстві, і в освіті зокрема.
Метою конференції є налагодження тіснішої співпраці між школою та університетом, між освітянами, науковцями та представниками органів влади, що сприяє забезпеченню якісної освіти. Система освіти в Україні повсякчас зазнає суттєвої реформи, і ми як безпосередні учасники процесу не можемо залишатись осторонь. Нам слід й надалі переконувати всіх залучених у пріоритетності вивчення природничих дисциплін, акцентувати увагу на прикладному значенні хімії як науки, яка є потужним інструментом до створення наукоємних технологій – показника успішності країни.
Високо ціную внесок кожного учасника у проведення конференції та наголошую, що найбільшою людською цінністю є здоров’я. Бажаю Вам сил і наснаги для справ, спілкування, творчості!
Роман Гладишевський
Відеодоповіді
Круглова В.В. Старі програми, старі навчальні посібники – нові діти. Як діяти?
Муць Н.М., Заремба О.І., Павлюк О.В., Кудрик К.В., Щербан О.Б. STEM розробка “Метали”
Окулова О.В. Впровадження елементів STEM-освіти на уроках хімії
Програма та тези доповідей
Обкладинка і титул Відкрити |
Круглова В.В. Старі програми, старі навчальні посібники – нові діти. Як діяти?
видавництво “Ранок”, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, “7 канал” м. Харків |
Савчин М.М. Розвиток самоосвітньої компетентності учнів у процесі вивчення хімії
КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” |
Пальцева І.В. Формування компетентної особистості шляхом впровадження інтеграції в освіту
Великомостівський опорний заклад зальної середньої освіти І-ІІІ ступенів |
Галятовська Н.Б. Компетентнісний підхід у вивченні хімії через використання різнорівневих завдань Великомостівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів |
Братюк О.Г. Практичні роботи як засіб формування предметних компетентностей
Оброшинська загальноосвітня школа І-ІІI ступенів імені Л. Шанковського |
Верменічева Н.І. Активізація пізнавальної діяльності учнів при вивченні хімії
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 м. Львова |
Біла Є.Є. Виховання екологічної культури при викладанні хімії
Львівський національний університет імені Івана Франка |
Панкевич О.Б. Міжпредметні зв’язки хімії та біології на уроках у старшій школі
Чишківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Давидівської сільської ради |
Буренкова К.В. Значення хімічного експерименту в сучасній школі
Одеський національний університет імені І.І. Мечникова |
Пухка О.В. Хімічний експеримент не лише на уроці
Середня загальноосвітня школа № 96 МЖК-1 Львівської міської ради |
Стецьків Л.В., Стецьків А.О. Розв’язування розрахункових задач при вивченні хімії
Івано-Франківська спеціалізована школа I-III ступенів № 5 з поглибленим вивченням німецької мови Івано-Франківський національний медичний університет |
Кушнірчук О.А., Зелінська О.Я., Шпирка З.М. Самостійна робота учнів на уроках хімії
Львівський національний університет імені Івана Франка |
Разумейко Н.В. Особливості організації дистанційного навчання з хімії
Стебницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 18 Дрогобицької міської ради |
Сташків Н.В., Каркавчук Н.З. Елементи організації інклюзивного навчання при вивченні хімії в закладах фахової передвищої освіти
ВСП Технологічний коледж Національного університету “Львівська політехніка” Львівський медичний фаховий коледж “Монада” |
Коник М.Б., Ковальчук Л.О. Мікровикладання як моделювання майбутньої професійно-педагогічної діяльності магістрів Львівський національний університет імені Івана Франка |
Дзіковська М.І. Наступність у професійній підготовці фахівців хімічного профілю у навчальному комплексі “коледж-університет”
Львівський національний університет імені Івана Франка |
Шпирка З.М., Котур Б.Я., Павлюк В.В. Викладання хімії для іноземних студентів: перший досвід Львівський національний університет імені Івана Франка |
Волошин І.М., Іванушко А.А., Шпирка З.М. Лекція як форма організації навчального процесу у закладах середньої та вищої освіти Львівський національний університет імені Івана Франка |
Стецьків А.О., Стецьків Л.В. Проведення лекцій з курсу загальної та неорганічної хімії для студентів фармацевтичного факультету ІФНМУ Івано-Франківський національний медичний університет Івано-Франківська спеціалізована школа I-III ступенів № 5 з поглибленим вивченням німецької мови |
Яцишин М.М. Місце та роль колоїдної хімії у формуванні цілісної бази хімічних знань студентів
Львівський національний університет імені Івана Франка |
Гулай О.І., Мороз І.Я., Шемет В.Я. Особливості викладання хімічних дисциплін для студентів спеціальності “Харчові технології” Луцький національний технічний університет |
Чеботарьов О.М., Рахлицька О.М., Щербакова Т.М., Одеський національний університет імені І.І. Мечникова |
Федько Н.Ф., Ведута В.В. Пошук хімічної інформації в структурних базах даних у процесі наукової роботи студентів Одеський національний університет імені І.І. Мечникова |
Лукомська М.Є. Мотивація та формування стійкого інтересу до вивчення хімії як важливої природничої науки Розвадівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Розвадівської сільської ради3 |
Дмитрів Г.С. Телепроєкт “Ліга знань” – новий спосіб популяризації хімії серед школярів
Львівський національний університет імені Івана Франка |
Павлюк О.В. Lviv Open Lab – міський простір інноваційної освіти
КУ “Львівський міський молодіжний центр” |
Лущик Г.Я. Від учнівського навчального проєкту до міського конкурсу “Хімічні реалії”
Середня загальноосвітня школа № 96 МЖК-1 Львівської міської ради |
Дубенська Л.О., Жак О.В., Дзевенко М.В. Метод проєктів з елементами хімічного аналізу як засіб підвищення мотивації до вивчення хімії у школі Львівський національний університет імені Івана Франка Ліцей “Львівський” |
Чаплагіна В.М. Формування сучасного підходу до вивчення хімії у середній школі шляхом використання позашкільних інтересів учнів, або вчені хіміки та природничники у Європі (Частина 2) Ліцей № 28 Львівської міської ради |
Ведута В.В., Федько Н.Ф. Аналіз учнівських робіт секції “Хімія” Малої академії наук Одеської області за останні 5 років Одеський національний університет імені І.І. Мечникова |
Заціха Н.В. Єдність креативності та критичності під час вивчення хімії у школі як засіб соціалізації особистості КЗ ЛОР “Львівська загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 1 І-ІІІ ступенів імені Б.-І. Антонича” |
Окулова О.В. Впровадження елементів STEM-освіти на уроках хімії
Опорний заклад “Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Івана Франка Яворівської районної ради Львівської області” |
Деленко О.Л., Деленко С.П. Використання методів STEM-освіти під час навчання хімії
Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ступенів імені Т. Шевченка Савчинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів |
Жировецька Л.Е. Інтегровані уроки як форма STEM-навчання
Cередня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 м. Львова |
Муць Н.М., Заремба О.І., Павлюк О.В., Кудрик К.В., Щербан О.Б. STEM розробка “Метали” Львівський національний університет імені Івана Франка Гійченська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ліцей “Сихівський”, м. Львів |
Литвин Н.М. Інновації в хімічній освіті
Навчально-виховний комплекс “Ракобовтівська ЗОШ I-II ступенів – ДНЗ” |
Ладига О.С. Використання інтернет-ресурсів і електронних програмних засобів навчального призначення на уроках хімії
Середня загальноосвітня школа № 96 МЖК-1 Львівської міської ради |
Думас М.П. Використання інтернет технології QR-кодів на уроках хімії
Волицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів |
Яцишин М.М., Думанчук Н.Я. Електронні носії інформації в навчальному процесі
Львівський національний університет імені Івана Франка Загальноосвітня школа № 1 м. Радехова |
Щербакова Т.М., Гузенко О.М., Рахлицька О.М., Снігур Д.В., Чеботарьов О.М., Філіппова А.О. Застосування інноваційного підходу при розв’язуванні розрахункових задач у шкільному курсі хімії Одеський національний університет імені І.І. Мечникова |
Паращак Н.М. Використання онлайн-тестів для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома Навчально-виховний комплекс “Середня загальноосвітня школа № 2-гімназія” м. Трускавця |
Остапович Б.Б., Бужанська М.В. Дистанційні методи навчання теоретичних основ хімії з використанням системи Moodle
Львівський національний університет імені Івана Франка Львівський торговельно-економічний університет |
Павлюк О.В., Муць Н.М., Заремба О.І., Миськів М.Г. Використання дистанційних освітніх технологій при вивчені окисно-відновних реакцій в шкільному курсі хімії Львівський національний університет імені Івана Франка |
Селедець М.В. Педагогічний підхід до вибору методів і прийомів навчання під час проведення сучасного уроку хімії НВК “Загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів – дошкільний навчальний заклад – учнівське лісництво ім. о. І. Могильницького”, |
Савчин М.М. “Учитель року” – конкурс педагогічної майстерності
КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” |
Гладишевський Р.Є., Пукас С.Я. Всеукраїнський конкурс юних дослідників “Кристали”
Львівський національний університет імені Івана Франка |
Міліянчук Х.Ю., Гладишевський Р.Є. Революція у сфері джерел енергії: Нобелівська премія з хімії 2019 року
Львівський національний університет імені Івана Франка |